Piaggio NRG - kontrolka rezervy

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Piaggio NRG - kontrolka rezervy

Příspěvekod jeff » 11 pro 2012, 14:35

Zdar, přestala mi svítit kontrolka rezervy. Při zapnutí klíčku se ale rozsvítí, takže žárovka je dobrá. Po vyjetí benzínu k rezervě ale už nesvítí. Prosím o radu, jak je to řešené a jak se k tomu případně dostat.
Dík za rady
jeff

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 78
Registrován: 30 srp 2011, 18:32
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 125i, 2013, černá perleť
Tuning / úpravy: plexi Puig, vlastní deflektor, reflexní proužky a znaky, vyhřívané rukojeti Oxford Premium Touring, na zimu vyhřívaná deka Tucano a kryty řídítek, brašny Louis + vlastní držák

Re: Piaggio NRG - kontrolka rezervy

Příspěvekod pan.smith » 11 pro 2012, 14:47

Začal bych od plováku...
Aktuálně: Gilera Runner 200 ST
Dříve: Piaggio NRG MC2; Gilera Runner 50 SP

Obrázek
Uživatelský avatar
pan.smith

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 328
Registrován: 13 kvě 2009, 18:16
Bydliště: Praha 8
Skútr / moto: Gilera Runner 200 ST (2011)

Re: Piaggio NRG - kontrolka rezervy

Příspěvekod HonzaR » 11 pro 2012, 15:39

Na Runnerovi mi sice nefungoval palivoměr (kontrolka šla), problém byl v konektoru u nádrže. Stačilo ho dotlačit.
NRG by to mohlo mít podobně řešené.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Piaggio NRG - kontrolka rezervy

Příspěvekod jeff » 11 pro 2012, 18:38

Kde mám ten konektor hledat? Žádné dráty od nádrže jsem nenašel.... :shock:

17.12. edit:
Tak jsem vše nakonec našel, je to mazaně vedené podél krajů plastů. Dostat se u NRG k plováku je velmi nepříjemná záležitost :twisted: . Musí se komplet odstrojit všechny boční plasty, blatník i vana kufru. Poté je vidět plovák s konektorem nahoře. Konektor jde vytáhnout a případně vyčistit. Horší je to s plovákem. Je totiž částečně pod držákem zadního spojleru/madla, takže se musí ještě odšroubovat nádrž a trochu spustit dolů, pak už jde plovák vyndat.
A teď k závadě: jedná se o vydřený kontakt na destičce v trubce plováku, část, která po poklesu benzínu spíná kontrolku. Po konzultaci se servisem lze objednat pouze celý plovák a vzhledem k ceně cca 1400,- se to moc nevyplatí. Tak holt budu muset častěji kontrolovat nádrž, protože ani samotný palivoměr moc přesný není. (Jen doufám, že mi po zpětné montáži toho všeho nezbyde nějaký šroubek :mrgreen: )
Foto kontaktní destičky, vpravo nahoře vydřeno.
img6821j.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 lis 2013, 17:41, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
jeff

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 78
Registrován: 30 srp 2011, 18:32
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 125i, 2013, černá perleť
Tuning / úpravy: plexi Puig, vlastní deflektor, reflexní proužky a znaky, vyhřívané rukojeti Oxford Premium Touring, na zimu vyhřívaná deka Tucano a kryty řídítek, brašny Louis + vlastní držák

Re: Piaggio NRG - kontrolka rezervy

Příspěvekod HonzaR » 17 pro 2012, 14:54

Tak ještě inzerce, zkus to sehnat z nějaké bouračky. Je pravděpodobné, že to bude v rámci koncernu stejné pro víc typů skútrů.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků