Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
23 črc 2015, 14:33
Zdravím, už si vážně nevím rady. Asi před půl rokem jsem si koupil Piaggio NRG 50 MC3. Má sportovní výfuk a Variator malossi multivar. chvilku po koupi začal blbnou, nešel vůbec do otáče, po přidání plynu chcípal. Zjistil jsem, že nebyl přetryskovaný. Nemá origo válec. Vyměnil jsem gufera kliky, naladil směs na 78 trysce. Barva svíčky OK. Při ladení mi odešel z neustálého startování pastorek.
Skutr jede jako fík, startoval na brnknutí a pak třeba druhý den nenastartuju vůbec. Po poladění smesi vše OK. Jezdím a po pár dnech opět chce jinou smes. Komplet jsem tedy přetěsnil motor vyčistil vývuk. Po dlouhém bádání jsem zjistil, že do sytiče zcela nepravidelně během volnoběhu pouští regulátor napětí proud, takže se mi i při zahřátém motoru zapne. Tak jsem ho odpojil, přeladil smes a opet chvilku šlapal jak hodinky a nyní zase vše v háji. Někdy nastaruje, nekdy ne, svíčka je měněná, jiskru hází, tak už nevim. Sytič jako by fungoval i bez napětí. Jde totiž znát jak po zahřátí poklesnou otáčky.
S jinou tryskou a jehlou už to taky nejede.
nejaka rada co ještě zkusit?
23 črc 2015, 15:13
Jestli nebyl motor přetryskovaný, tak může být zadřený. A ten co to ladil musel být docela dement
24 črc 2015, 19:28
To asi byl, je tam totiž jiný válec.