Zdarec,
s kutěním na skútru jsem se zase dostal o kousek dál a potřeboval bych odpovědi na různé otázky, které mi vyvstaly během hrabání ve skútru.
1) podtlakový kohout - je pravda, že z něj má téct benzin pouze v případě, že na spodním vývodu je podtlak? Já když doleju víc benzinu, tak benzin teče rovnou i bez podtlaku
2) karburátor Weber - nevím jestli je to výše zmíněným kohoutem, ale karburátor se mi neustále přelévá benzinem, a to až tak, že mi benzin teče do vzduchového filtru a v klikové komoře je kaluž benzinu. Pokud je to tím karburátorem a já bych potřeboval snížit plovákovou hladinu, jak se to dá udělat? Plovák je plastový, tj. nemůžu na něm nic přihnout atp. a tryska, která ucpává benzin se taky nedá nějak nastavit, ale podle všeho benzin zavírá (testoval jsem to rukou při rozmontovaném karbecu)
3) těsnění pod válcem a pod hlavou válce - mám vodníka a těsnění se zdá být větší než prostor vymezený pro těsnění v hlavě válce nebo na válci. Je na to nějaký fígl, jak tam to celé těsnění schovat, nebo ho donutit se nějak zcvrknout?
Díky za postřehy a rady.