Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
16 črc 2009, 16:15
Ahoj lidi, mám prosbu na konzultaci. Po delší jízdě centrem Prahy - stylem brzda plyn - to při rozjezdech někdy ztrácí otáčky a někdy i chcípá - hlavně při převodu. Nový rozjezd po znovunastartování je v pohodě. Jsem lama a napadá mě snad jenom přehřátá spojka. Spíš se ptám, jestli je to při takovymhle "extrému" normální a může se to přehřát nebo s tím u 50-tek problémy vůbec nemáte? Je to vodou chlazený a nikdy to nepřeleze přes středové hodnoty.
Svýho času jsem měl problém i s tím, že při naprosto plynulém dojezdu to nepřešlo do volnoběhu, ale začalo se na 4.000 ot/min dusit a chcíplo to. Tenhle problém zázrakem po čase naprosto vymizel...
edit Rady: presunuto
17 črc 2009, 07:36
k tomu prvnímu...máš asi v prd.... válečky.
k tomu druhýmu..měl jsi asi bordel v karbcu a ten se asi sám vyplavil.
17 črc 2009, 07:41
Je to stříkačka...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 07 led 2014, 03:43, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
17 črc 2009, 09:01
Hups
tak to sorry
,ale ty válečky bych rozhodně zkouk podle mě jsou KO..kolik máš najeto?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 07 led 2014, 03:43, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
17 črc 2009, 09:12
Mam taky podezreni na valecky, ale podle prodejce byly valecky, remen atd. meneny. Pravda, tvrdil, ze je nova i baterka, coz urcite neni pravda, ale zase kdyz jsem se dival, jestli neni zadelanej vzduchovej filtr, tak ten byl cistej. Od ty doby jsem najel rovny 2 tisice. Jinak skutr ma ted celkove podle tachace 17 tisic.
No, asi jim to tam odvezu, at si polaborujou:-)
17 črc 2009, 16:04
pokud je to jen po zahřátí, tak to bude kontrastka, která po zahřátí změkne...
17 črc 2009, 16:10
No a ta je prave ode me jako jedina vymenena...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 07 led 2014, 03:44, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
29 črc 2009, 08:02
zkoukni ty válečky jestli se to rozjíždí tak cukavě
tak jsou to určo válečky, jakou si dal kontru?, a co spojkovky mužes je mít už vytahaný
ja osobně jsem měl problem že když jsem dlouho jezdil, tak po přidání plynu tam něco prokluzovalo řešení bylo nalepit nevé pakny a pak to zabíralo jak ďas
kdyby nějáké otázky tak přes soukromou zprávu
i když prodejce trvrdil že všechno měnil aspoň bych pro svůj klid všechny zkontroloval
29 črc 2009, 09:47
Možná taky zkontroluj celkovej stav variátoru hlavně vodících drah válečků a plastových vodítek (sliderů).
07 úno 2010, 09:11
hojte lidi.mam problém.koupil jsem nrg mc3 50 a zkoušel jsem jízdu,ale když najednou přidám plyn tak mě otačky někdy klesnou,jak by se chtěl udusit
a občas než zabere tak se vytočí na 6000 dlouho nic apak vyrazí jak střela.nevím co stím
dík
07 úno 2010, 10:00
zavad muže byt vice skuz valečky se podivat a nebo karburace
07 úno 2010, 10:49
vičisti komplet karb a filtr
07 úno 2010, 11:27
tipoval bych ty válečky....
07 úno 2010, 11:28
Ahoj Saabe, doporučuju si přečíst pravidla. V technických problémech se skútry už určitě nějaké téma o NRG je, takže stačí na to navázat a dopsat dotaz tam. Určitě ti někdo poradí a pokud bude mít později někdo stejný problém, tak si to jen vyhledá, protože ve vláknu pomoc by to nikdo nehledal a asi ani nenašel.
07 úno 2010, 11:46
Slouceno
Saabe precti si prosim pravidla fora a nezakladej duplicitni temata a obzvlast ne s nazvem "Pomoc" Priste pouziji tlacitko "Hledat" Najdes ho v pravo nahore.
Pravidlo 5.
V diskuzi je možné hledat. Využijte toho dříve, než položíte již zodpovězený dotaz. Duplicitní témata budou zamykána nebo smazána.
Pravidlo 9.
Pište jasně, stručně a výstižně názvy témat. Nesmyslné názvy ("pomoc" , "help" , "nevím si rady" , "pls o radu" , "prosím pomoc" "problém" aj.) bez dodatečného, co možná nejvýstižnějšího určení, budou moderátory upraveny nebo smazány. Autor tématu má možnost tento název upravit.