Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
02 dub 2007, 16:01
Zdarec všichni,
vlastním skùtr Piaggio NRG Power 50 D/T jsem jej koupil nový tj. v původním neodblokovaném
stavu. Úprava provedená p. Polákem ve Střelských Hošticích
(ladič a prodejce Polinni), přetryskován a variátor převálečkován k typu výfuku
skůtr musí jezdit za cca 3 max. 4 litry / 100 km.
Naposledy upravil
Jirka Sperger dne 23 dub 2021, 17:25, celkově upraveno 2
02 dub 2007, 16:30
Zdar Jirko,
je to 4takt nebo 2T?
Skopi
02 dub 2007, 17:21
je to vzduchem chlazený dvoutakt.
Jirka S.
Naposledy upravil
Jirka Sperger dne 23 dub 2021, 17:26, celkově upraveno 1
02 dub 2007, 19:31
asi bych to sel reklamovat /pokud je v zaruce / !!a pokud by to nepomohlo tak asi odstoupit od smlouvy a vzit jineho ! treba vadna cela serie.
02 dub 2007, 19:56
no a jakej je tam teda ted karbec? a tryska v něm?
03 dub 2007, 06:09
Čéče ta spotřeba je šílená. Já mám stejnej motor jako ty a tolik mi to nikdy nežralo. Nevím přesně kolik mi to žere, páč sem to nikdy neměřil, ale určitě mi to nežere víc, než 3,5-4 litry a to už tam mám 70ccm. Jelikož máš stejnej motor, myslim si, že tam budeš mít stejnej i karbec a to DellOrto PHVA 17,5. Když sem měl ještě 50ccm, takže origoš, byla tam tryska 65ka a teď při 70ccm tam mám trysku 75ku. Takže mě osobně nenapadá nic jinýho co by ti tam mohlo zvednout spotřebu, než zbytečně velká tryska a oni ti to přetryskovali, tak by mě celkem zajímalo kolikátku trysku ti tam dali, ale myslim si, že bude větší, než ta 75ka. I kdyš trošku nechápu, jak ti to mohlo žrát 5 litrů na 100km/km už kdyš si tam měl ještě restrikce vomezující výkon. Jako kroužek ve variátoru, mosaznej plíšek v air-boxu, to slepý koleno na fucku a katalyzátor v originálním fucku. Neim no, páč to trochu, vlastně dost, vylučuje možnost, že je to tryskou, páč v originálu s restrikcema by měla bejt asi 65ka jako sem to měl já a to není nijak moc. Prostě jestli to není tryskou, asi by to chtělo reklamovat, páč ta spotřeba je opravdu strašně vysoká. Blbý ale je, že nevim jak se dá reklamovat upravenej stroj. Lépe řečeno, bez restrikcí, přetryskovanej, s vyměněnýma válečkama apod. To bys tam asi musel dát originální díly.
17 kvě 2007, 16:30
To tam snaď má pásomnicu alebo nejakého iného cudzopasníka ten motor niekde v sebe...
to je strašná spotreba!!!!
20 kvě 2007, 10:51
Prosimte to musis mit totalne nepruchozi uz zakarbonovany vyfuk s toho..taky otazka jak provedli to odstraneni slepe vetve na emise jelikoz ta vede do klikove skrine a prisava se tam falesny vzduch..No chtelo by to videt a zmerit na COcku atd..jakou mas svicku?
20 kvě 2007, 13:56
Tipnu na bohapuste nastaveni jehly v karbeci...Ja mel to samy, to musi bejt v karbeci...taky mi najednou hupskla spotreba na 6-7 l/100 km, pak se mi koukli na nastaveni karburatoru a bylo to. Sel bych po ty jehle...
Cest S.
Naposledy upravil
skopi dne 20 kvě 2007, 13:58, celkově upraveno 1
20 kvě 2007, 19:21
nezdá se mi že by to bylo karbecem vždyt má jinej a takhle to žralo i když tam byl původní vlastně už je vyměněný co šlo to vypadá že je to opravdu nějakej kazovej motor ale asi bude problém s reklamací když už to tunil. Ještě já mám ten samej motor teda ještě všechno v originálu a jezdím za cca 3 litry
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 pro 2013, 04:16, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
20 kvě 2007, 20:45
me to zralo v serii taky hodne..bus spatne serizeni nebo treba nejaka chyba v bloku ? :rolleyes:
17 čer 2009, 18:58
Me NRG ale mc3 vodou chlazenej zere 2,6 litru a to to jezdim na plnej kotel..
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 pro 2013, 04:16, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
17 čer 2009, 22:38
pan.smith: Myslim, ze vsichni kdo do toho vlakna psali uz to za ty 2 roky vyresili
18 čer 2009, 08:46
asi blbej dotaz,ale kontrolovali jste gufera na klice a vůbec těsnost celého klikového systému..může tam být vyrobní vada na dosedacích plochách mezi kartery.Nevšimnul jsi si ,že by byl motor někde mokrej a smrdělo to benzinem?Co kroužky jsou OK neni některý prasklí?pokud by byla chyba v Karbecu jakože tam toho dává hodně tak by jsi měl černou svíčku.Pokud to spaluje dobře hledal bych chybu někde v těsnosti klikového mechanizmu a karterech.
06 srp 2009, 21:09
Cus cus, mam taky NGR 50 DT a bere mi to asi tak do tech 4 litru max. Mam najeto zatim si 250 km a jeste to zajizdim, ale takhle nejak to bere. A treba se nekdy v tech budejkach potkame na semaforu
i kdyz ja spis jezdim za mestem smer vodnany nebo na druhou stranu na lipno... tak te buch a drzim palce s opravou. Tedka ti to zere jako auto