od KYBLOS » 03 dub 2007, 06:09
Čéče ta spotřeba je šílená. Já mám stejnej motor jako ty a tolik mi to nikdy nežralo. Nevím přesně kolik mi to žere, páč sem to nikdy neměřil, ale určitě mi to nežere víc, než 3,5-4 litry a to už tam mám 70ccm. Jelikož máš stejnej motor, myslim si, že tam budeš mít stejnej i karbec a to DellOrto PHVA 17,5. Když sem měl ještě 50ccm, takže origoš, byla tam tryska 65ka a teď při 70ccm tam mám trysku 75ku. Takže mě osobně nenapadá nic jinýho co by ti tam mohlo zvednout spotřebu, než zbytečně velká tryska a oni ti to přetryskovali, tak by mě celkem zajímalo kolikátku trysku ti tam dali, ale myslim si, že bude větší, než ta 75ka. I kdyš trošku nechápu, jak ti to mohlo žrát 5 litrů na 100km/km už kdyš si tam měl ještě restrikce vomezující výkon. Jako kroužek ve variátoru, mosaznej plíšek v air-boxu, to slepý koleno na fucku a katalyzátor v originálním fucku. Neim no, páč to trochu, vlastně dost, vylučuje možnost, že je to tryskou, páč v originálu s restrikcema by měla bejt asi 65ka jako sem to měl já a to není nijak moc. Prostě jestli to není tryskou, asi by to chtělo reklamovat, páč ta spotřeba je opravdu strašně vysoká. Blbý ale je, že nevim jak se dá reklamovat upravenej stroj. Lépe řečeno, bez restrikcí, přetryskovanej, s vyměněnýma válečkama apod. To bys tam asi musel dát originální díly.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km