Piaggio Liberty 125 - karburátor

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Piaggio Liberty 125 - karburátor

Příspěvekod kralici79 » 08 dub 2013, 12:32

Zdravim všechny Bikery :twisted: .
Vlastním výše uvedený stroj a po výměně oleje (podle specifikace + kvalitní filtr) mi po zahřátí svítí kontrolka mazání při nízkých otáčkách. Jsem z toho docela nervózní, nerad bych mazla přidřel. :(
Nemáte s tím někdo zkušennost, jak odhalit příčinu?
lib1.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
kralici79

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 08 dub 2013, 12:20
Skútr / moto: Piaggio Liberty 125 r.v.2000

Re: Piaggio Liberty 125 - karburátor

Příspěvekod TUNER » 09 dub 2013, 07:14

Jaký jsi dal olej ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Liberty 125 - karburátor

Příspěvekod kralici79 » 09 dub 2013, 07:30

Budu se muset doma podívat, ale měnil to kluk co už v tom pár let dělá. :o
kralici79

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 08 dub 2013, 12:20
Skútr / moto: Piaggio Liberty 125 r.v.2000

Re: Piaggio Liberty 125 - karburátor

Příspěvekod wochomurka » 09 dub 2013, 07:54

Mrkni se na čidlo tlaku oleje, buď je zašpiněný a stačí profouknout, nebo odešlo do křemíkovýho nebe.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Liberty 125 - karburátor

Příspěvekod kralici79 » 09 dub 2013, 13:26

To by bylo to nejmenší zlo. Ale jak zjistim že je špatný čidlo? Čištění sem už zkoušel.

Q8 Scooter class plus 5W40 4T.
Nevim jaká je to kvalita,ale podle specifikace by to sedět mělo.
kralici79

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 08 dub 2013, 12:20
Skútr / moto: Piaggio Liberty 125 r.v.2000


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků