Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
08 čer 2010, 19:36
Mám teď rozdělaný scoot, protože měním pístní sadu, ale to s tím nesouvisí. Mám sundaný vzduchový filtr a např.po dni stání na hlavním stojanu, když se opře na policajta(boční stojánek) tak z příruby od vzduchového filtru teče olej a celkem dost...dřív jsme si toho nevšíml, protože to teklo do vzduchového filtru, který byl po rozdělání celý nasáklý od oleje.
Čím to může být? Přívod oleje do karbíku je na druhé straně - tím myslím že ve druhé části - odděleno šoupátkem jehly...takže mě napadá že to musí protýkat nějak pod jehlou, ale nevím proč, problém s netěsností nebyl. Nebo to způsobuje něco jiného?
08 čer 2010, 20:10
to budou asi klapky
08 čer 2010, 22:19
klapky jsou ty pod přírubou karbece né? to je na druhé straně toho místa kudy to teče ale...a teče to pořád, i když to není nastartovaný nebo netočím rukojetí plynu
10 čer 2010, 20:37
Tak klapky jsem vymontoval ven a po vyčištění jsem je i ozkoušel a myslím že jsou v pořádku. Opatrně jsem nadzvedl všechny 4 lístky jestli tam není špína a profoukl. Pak jsem pusou foukal ze směru od karbíku a vzduch propouštěly, když jsem vzduch nasával tak nepropouštěly. Takže klapky podle mě budou plně funkční a bude to něco jinýho...ale co? Olej prostě samovolně teče..pořád, není ho moc ale když potom natočím scoota nabok tak od příruby toho kape vceku dost, nějaký další nápady? Chtěl bych to vyřešit než dám zpátky válec a všechno do kupy