Já vím co myslíte v sytiči, ten váleček co z něj vede jehla, ale ten to není...sytič je v pořádku a ten zůstal ve skútru na kabelu a karburátor jsem čistil fyzicky jinde takže něj to být ani nemůže...je to klasickej elektrickej sytič kterej sem nechal viset na kabelu při demontáži karbece...
No tady právě tam se nedostanu ani háčkem, díra ve které je váleček má 4 mm a dírka uprostřed válečku sotva milimetr...to je popis nanic, ještě to půjdu vyfotit ať to vidíte
To neni originál karbec Mikuni, ale DellOrto PHVB 20,5
http://www.scooter-project.net/wordpres ... -phvb-20-5Je to přesně ten na odkazu.....v tom odkazu 2.fotografie - odmontovanej kryt - jde tam vidět uprostřed mosazná hlavní tryska a vedle ní užší a to je právě ta volnoběžná tryska..ale problém je, že je zapuštěná asi 2 cm v díře a ne hned na začátku jako ta hlavní.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125