Ahoj,
v nedeli jsem si poridil dovezeneho Hexika 125 GLX.
Vezl jsem to domu skoro 60 km. Kdyz pominu to, ze mi prodejce tvrdil, ze je v nadrzi pres 3 litry a ja sotva dojel domu (3 litry tam nebyly ani nahodou) a ze sem ho mel chut zaskrtit hned za takovou banalni lez, tak mam jeden problemek ...
Po ceste mi to asi 3 chciplo a jelikoz byla v haji i baterka, musel jsem startovat pres kabely, nastesti jel za mnou kamos autem.
Po natankovani benzinu a koupi nove baterie, jsem ji hned vybil, protoze nejakou dobu trvalo, nez si nasala benzin a pri projizdce mi to opet chcipalo. Nevim, ale podle me cca 3 minuty po nastartovani jsem to nechal bezet a v pohode, ale jakmile jsem pridal plyn, tak to chciplo.Pri projizdce to jelo v klidu asi 300 metru, ale pak mi to zase na krizovatce chciplo, chcipani se opakovalo u krozovatek jeste asi 5 x nez jsem se vratil domu, protoze uz jsem neveril, ze by baterka ustala dalsi startovani (z prodejny asi take nebyla zrovna nabita na max). Po mem dobiti baterie skutr dnes rano chytil na skrtnuti, ale hned chcipnul (venku neco male pres -1), to se opakovalo jeste jednou a na potreti uz chytil a drzel volnobeh, ale jizdu jsem uz pak zkusit nemohl, musel jsem do prace.
Nema nekdo nejakou radu, cim by to mohlo byt, nez rozjedu svuj "diagnosticky" proces menenim soucastek ?
napr.: svicka, tesneni, sitic, stelovani otacek/volnobehu.... ?
Dalsi vec ktera me nemile prekvapila, a to se ostuda priznam, ze az po ceste, prisel jsem na to, ze skutr nema nakopavacku!!
az ted jsem si vsiml, ze je na scotlandu na prodej nakopavacka na piaggia, na tento typ asi nepujde dodat, kdyz tam neni, ze ? stve me, stale resit vybitou baterii kuli chcipani pri reseni prolemu.
Dekuji za jakoukoliv uzitecnou radu do zacatku s Hexikem.
Pavel