Piaggio Hexagon 125 4T - chcípání atd.

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Piaggio Hexagon 125 4T - chcípání atd.

Příspěvekod Twyks » 26 lis 2013, 11:53

Ahoj,
v nedeli jsem si poridil dovezeneho Hexika 125 GLX.
Vezl jsem to domu skoro 60 km. Kdyz pominu to, ze mi prodejce tvrdil, ze je v nadrzi pres 3 litry a ja sotva dojel domu (3 litry tam nebyly ani nahodou) a ze sem ho mel chut zaskrtit hned za takovou banalni lez, tak mam jeden problemek ...
Po ceste mi to asi 3 chciplo a jelikoz byla v haji i baterka, musel jsem startovat pres kabely, nastesti jel za mnou kamos autem.
Po natankovani benzinu a koupi nove baterie, jsem ji hned vybil, protoze nejakou dobu trvalo, nez si nasala benzin a pri projizdce mi to opet chcipalo. Nevim, ale podle me cca 3 minuty po nastartovani jsem to nechal bezet a v pohode, ale jakmile jsem pridal plyn, tak to chciplo.Pri projizdce to jelo v klidu asi 300 metru, ale pak mi to zase na krizovatce chciplo, chcipani se opakovalo u krozovatek jeste asi 5 x nez jsem se vratil domu, protoze uz jsem neveril, ze by baterka ustala dalsi startovani (z prodejny asi take nebyla zrovna nabita na max). Po mem dobiti baterie skutr dnes rano chytil na skrtnuti, ale hned chcipnul (venku neco male pres -1), to se opakovalo jeste jednou a na potreti uz chytil a drzel volnobeh, ale jizdu jsem uz pak zkusit nemohl, musel jsem do prace.
Nema nekdo nejakou radu, cim by to mohlo byt, nez rozjedu svuj "diagnosticky" proces menenim soucastek ?
napr.: svicka, tesneni, sitic, stelovani otacek/volnobehu.... ?

Dalsi vec ktera me nemile prekvapila, a to se ostuda priznam, ze az po ceste, prisel jsem na to, ze skutr nema nakopavacku!! :-) az ted jsem si vsiml, ze je na scotlandu na prodej nakopavacka na piaggia, na tento typ asi nepujde dodat, kdyz tam neni, ze ? stve me, stale resit vybitou baterii kuli chcipani pri reseni prolemu.

Dekuji za jakoukoliv uzitecnou radu do zacatku s Hexikem.
Pavel
Piaggio Hexagon 125 GLX 4T
Twyks

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 26 lis 2013, 11:42
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 4T

Re: Piaggio Hexagon 125 4T - chcípání atd.

Příspěvekod krizik1 » 26 lis 2013, 14:13

Co třeba trochu vyprudit pana prodávajícího :?:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Piaggio Hexagon 125 4T - chcípání atd.

Příspěvekod Twyks » 26 lis 2013, 14:59

To mi nepomuze, samozrejme smlouvu ma osetrenou a ja si osobne myslim, ze to bude jen nejaka blbost pramenici mozna i z toho, ze to nejakou dobu stalo v garazi. Nez se nasel nekdo ochotny takto stary stroj koupit.
Blbe je, ze z prace jezdim domu za tmy a unaven, takze toho nemam moc moznost prohlednout a vyzkouset. Kazdopadne dnes po vymene hadicky vzduchu, jeste skouknu aspon svicku a zkusim to projet znovu.
Jaka je zhruba doba zahrati motoru atp po nastartovani, kdy by skutr mel mit motor dostatecne zahraty ?
Take by se hodila rada jak vyzkouset funkcnost automatickeho sitice, treba jen potvrzeni me teorie, ze vypnout jeho privod mi ukaze (hlavne bez poskozeni) jestli zabira nebo ne ??
Piaggio Hexagon 125 GLX 4T
Twyks

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 26 lis 2013, 11:42
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 4T

Re: Piaggio Hexagon 125 4T - chcípání atd.

Příspěvekod Strmal » 26 lis 2013, 15:53

no svíčku bych vyměnil každopádně, kdoví jak dlouho tam je, taky bych asi vyměnil vzduchový filtr a olej v motoru,
a to chcípání bych řešil vyčištěním karburátoru a pročištěním trysek...
Malaguti Madison 200 Blak Rider

Dříve bylo - Malaguti F15 Firefox
___________________________________
http://skutrkyjov.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Strmal

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 319
Registrován: 12 kvě 2008, 13:07
Bydliště: Kyjov / Brno
Skútr / moto: Malaguti Madison S200 Black Rider
Tuning / úpravy: Multivárek, LeoVince GranTurismo

Re: Piaggio Hexagon 125 4T - chcípání atd.

Příspěvekod sedli » 28 lis 2013, 15:52

Měl jsi mu to odvést hned zpátky. Hexagon je poruchovej stroj, z asi 7 majitelů co byli zde na fóru byl spokojen a věčně pojizdný jen jeden, ten byl po 1.majiteli s doloženou historií a bez stažených km. Než jsi pro něj jel, měl jsi aspoň mrknout na fórum. Je tu téma přímo o tomto modelu a tam se toho dozvíš hodně, i ohledně sytiče ;-) Další velkej problém je, že díly na něj jsou hrozně drahý a když něco objednáš z Itálie, budeš čekat měsíc...však najdi topic Piaggio Hexagon otázky a odpovědi a počti ;-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon 125 4T - chcípání atd.

Příspěvekod Twyks » 28 lis 2013, 20:05

četl jsem to dukladne ;-)
odstranovani poruch je vetsinou zaspamovane a tezko pochopitelne :-))
o poruchach .. dva lide tu pisi o naproste spokojenosti, temer vsem poruchy prameni z toho, ze se do toho vrtali sami a nebo neco rozestelovali i kdyz to jelo :-) na dalsim foru dva lide taktez jen o spokojenosti a zadny o nespokojenosti. Muj kamarad ma hexinu 150 ccm jiz cca sest let a bez jedine poruchy. Takze jsem do toho sel sice s obavamy, ale sel a to i s predchozi zkusenosti jak ridicskou (pujcoval jsem si od nej), tak i pozorovaci.

Díly na něj bohužel drahé jsou, nicméně tech dulezitych (brzdy, svicky,filtry,oleje, ...) ktere se meni bezne je tu k sehnani dost a dokonce i za rozumnou cenu (desticky cca 300,- kotouce cca 1000,- ...).

Jinak vymenil jsem svicku, poradne jsem dobil baterii, dolil jsem fridex a vymenil hadicku u vzduchoveho filtru, ktera byla viditelne popraskana a jel to vcera vecer projet (bylo -5 °C). Chytlo to na cvaknuti, po cca 5 minutach co jsme to nechal zahrat jsem bezproblemu ujel cca 2 kilometry s testovacima pauzama a nekolika krizovatkama a ani jednou uz to nechciplo, tak doufam, ze zavada vyresena :-). Take jsem neodolal a mluvil jsem s clovekem co mi kup dohodil (muj bratr) a ten mi rikal, ze olej menit nemam, ze je tam novy a taktez se nemam vrtat v rozvodech a variatoru, ze v lete bylo taktez oboji delano. Takze jeste vymenim vzduchovy filtr a doufam, ze se pridam k tem par lidem tu co si Hexinu chvalili ;-)
Piaggio Hexagon 125 GLX 4T
Twyks

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 26 lis 2013, 11:42
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 4T


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků