foto:
https://jessieresistant.rajce.idnes.cz/ ... 130025.jpgHezký den všem,
mám problém se skútrem Piaggio Fly 125 4T 2006 - karburátor. Předem píšu, že budu rád za všechny rady (přednostně od majitelů tohoto motoru od Piaggio 125 4T vzduchem chlazený - karburátor), jestli jste se s něčím takovým už setkali. Na funkčním tacho má 14 500 km viz. foto, ale těžko říct, jestli je to reálné. Skútr má hned několik poruch najednou, jelikož je přechozí majitel vůbec neřešil a stále jezdil.
Včera jsem ho koupil, pak na něho sednul a jen s několikami přestávkami najel 250 km. říkáte si šílenec.....ale bylo to tak.
1. porucha - ovladač blinkrů někdy funguje někdy ne, třeba vyjedete když nefunguje a 20 km funguje a za dalších 50 km nefunguje, že by špatný kontakt?? vysoká pravděpodobnost jelikož je z venku jasné, že byl horní kryt několikrát demontován a zpět
2. porucha - skútr nastartuje, ALE znatelně kolísají otáčky motoru + když potom zatáhnete za plyn tak se taky projeví, že nechce vůbec tahat, ale po delším době se to rozjede a již otáčky drží
3. porucha - po otočení klíčkem i po nastartování svítí neustále červená LED a pod ní je napsáno PIAGGIO CODE viz. foto, nevím co to je, že by nějaká diagnostika co ukazuje chybu motoru???
4. porucha - z motoru při jízdě pomalu vytéká olej, sice málo ale teče - vespod je to vidět
Že by těsnění? Může se toto stát na skútru s tímto nájezdem?
5. porucha - vím že je to 125 4T vzducháč ale maximálka byla jen mírně přes 85 km/h na dálnici a když přišel i menší kopec, skútr zpomalil razantně na 60 km/h, což není na dálnici nic příjemného, když vás všichni předjíždí.
Je to normální nebo další úkaz podezření vyššího nájezdu?
Na kolik myslíte, že se vyšplhají opravy?