Zdravím vespolek...
řeším takový technický oříšek... Koupil jsem skůtra (Beverly 500), který ná závadu na mazání.. Na volnoběh svítí kontrolka.. Původní majitel vyměnil olejové čerpadlo, čidlo, dal nový filtr i olej a mazání pořád svítí... Jelikož mám doma zadřený totožný motor na díly, tak jsem do toho šel a koupil..
Po sundání víka u alternátoru jsem si všiml, že je oproti schématu obráceně nasazený by-pass ventil, který řeší přetlak oleje.. Sundal jsem tedy u zadřeného motoru stejné víko a hle - ventil také nasazený obráceně oproti schématu...
Jelikož ale jsem už ve schématu nalezl už jednu chybu (podložka 26 nemá být u ventilu, ale pod tlakovým čidlem), nevím čemu mám věřit.. Buď je schéma špatně, nebo mám dva motory, kde někdo udělal stejnou chybu.. Zase by to vysvětlovalo, proč jeden nemaže a druhý je zadřený)..
Neměl jste to někdo rozdělané?? Patří píst směrem k bloku motoru a pružina do víka, nebo obráceně???
Jedná se mi o součástky 27 a 28
17.png
macman
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.