Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

26 pro 2011, 17:03

Máte někdo tip na tlumiče na Beverly 500. Ty původní jsou úplně hotový, repasovat nejdou a originály stojej nějaký 4000kč. Délka tlumičů je 38cm oko oko. Nevíte o nějakých lepších v této cenové relaci, přemejšlím o tlumičích na čtyřkolku, kde se dělají ve stejných rozměrech a dají se lépe nastavovat a ladit. Desítku na Malossi nebo Bituba nemám, ale něco tam na sezonu dát musím.

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

26 pro 2011, 18:55

Já bych dal originály nebo jiné, ale pouze určené na typ Beverly 500. I když seženeš rozměrově stejné tlumiče, tak velmi pravděpodobně budou mít jinou charakteristiku tlumení. Tlumič na čtyřkolku si myslím je toho jasným důkazem. Potom se ti může skútr chovat jako divoká koza. Pokud tedy neseženeš náhradu za originály, tak bych koupil origo a zcela určitě to bude fungovat. Je sice možné, že nějaký tlumič z jiného stroje by šel zaměnit, ale to by si musel znát všechny charakteristiky tlumiče. Za mě bych teda koupil určitě originály. 8) 8)

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

26 pro 2011, 19:50

Ahoj,já jsem si na Aprilii Atlantic 500 nechal tlumiče repasovat tu:Hronov p. Beran - 777 264 462 . Taky jsem měl nerozebiratelné ale pán si s tím poradil. Mám na nich odjetou jednu sezónu a v pohodě. Cenově to vyšlo myslím na 2200Kč. Recenze na motorkářích jsou taky dobré. Tak můžeš zkusit. Za zeptání nic,jak se říká

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

27 pro 2011, 13:34

Ještě mám v záloze jednoho člověka, co se zabývá tlumičema a ty tlumiče na 4kolku by mi naladil přesně podle mých požadavků. S funkcí by tedy problém bejt neměl. Tenhle tejden tam mám jet, tak uvidím.

18.1.2012 edit:
Nakonec se do repasí nikomu nechtělo, tak jsem pořídil Malossi Twin RS24 . Jsem na ně zvědavej.
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 pro 2013, 03:06, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

18 led 2012, 12:43

TEď si nejsem úplně jistý, ale posílali jsme pánovi na Beverly 500 tyhle tlumiče http://www.scootershop.cz/7543-tlumic-s ... 0-250.html

Ještě se ale neozval jestli mu pasují. Myslím že by se ale ozval kdyby ne.

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

18 led 2012, 13:47

Nepasujou. Jsou dlouhý 34cm a na pětikilčo je potřeba 38cm. Jsou taky tenčí a asi budou i měkčí. Měřil jsem to na Beverlyně mýho kolegy co má dvěstěpajcku IE. Myslím že ti je vrátí. Bohužel druhovýroba tady nefunguje, musí se buď originály, Malossi nebo Bituba. Nic jinýho jsem nenašel.

24.1. edit:
Tak tlumiče v celé kráse, jsem zvědavej, jak budou fungovat.
IMG_3278.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 pro 2013, 03:08, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

27 led 2012, 11:28

ahoj,mela bych taky dotaz ohledne tlumicu na beverly 500...koupili jsme na podzim tuhle krasku a uz pri prvni ceste jsem mela pocit z ty masiny ze se nejak pri naklonu divne poklda,takova nejistota...No a napadlo mne ze pokud to nebudou spatne sjetyma kolama (pac byli drobek mene nafoukane),ze by to mohly detat i tlumice...je to mozne?
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 pro 2013, 03:08, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

27 led 2012, 12:44

Prezuj pneumatiky a melo by to byt ok. S tim sjizdenim trpi vsechny motorky. U nekterych se sjizdi boky pneu, u jinych zase stred.

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

27 led 2012, 16:12

Špatný tlumiče ti způsobí to, že ti mlátí dorazy při přejezdech nerovností, velké ponořování a nestabilita předního kola při prudkém brždění a takové pohupování při jízdě. Hlavně v zatáčkách furt brousíš stojánkem. Nejistota v zatáčce může bejt způsobená vícero faktory. Guma může být ostákaná, popř. může mít boule a tak odskakuje od silnice. Pokud máš gumy Michelin Goldstandart, tak to dělaj gumy, protože mají příšerný až sebevražedný vlastnosti, pokud máš Continetal Contitwist, tak ty nechtějí jít do náklonu a v určiným bodě do toho náklonu padnou hodně rychle. Mrkni se, jestli není náhodou jedna strana ojetá více, jak ta druhá (můžou za to kruhový objezdy, nebo silniční nájezdy :D ). V poslední řadě si zkontoluj tlak v gumách a nafoukej je dle manuálu. Pokud budeš přezouvat, dej tam Pirelli Diablo, nebo Metzeler FeelFree.

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

27 led 2012, 17:30

wochomurka píše:Tak tlumiče v celé kráse, jsem zvědavej, jak budou fungovat.

Ahoj.Kolik si za ně zaplatil? Dík

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

27 led 2012, 23:49

Moc ne, byla to spešl cena jen pro mě. Nebudu tu ale šířit kolik, sorry.

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

28 led 2012, 18:11

Dobrá to chápu

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

11 kvě 2012, 22:52

AHOJ NEMOHL BY JSI MI TY TLUMICE TAKY SEHNAT ZA DOBROU CENU?

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

11 čer 2015, 06:50

Hezký den. Abych zbytečně nezakládal nové téma tak oživím tohle. Mám na Scarabeu tyhle tlumiče a nevím jak na jejich seřízení. Otáčet maticemi, to je mi jasné, ale jak zajistit aby byly oba stejně? Měříte jen délku závitu který je pod matkou?
tlumiče.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Piaggio Beverly 500 - zadní tlumiče

01 bře 2016, 10:51

eva píše:ahoj,mela bych taky dotaz ohledne tlumicu na beverly 500...koupili jsme na podzim tuhle krasku a uz pri prvni ceste jsem mela pocit z ty masiny ze se nejak pri naklonu divne poklda,takova nejistota...No a napadlo mne ze pokud to nebudou spatne sjetyma kolama (pac byli drobek mene nafoukane),ze by to mohly detat i tlumice...je to mozne?
Trocha asi po funuse, ale obdobne problémy môže mať ktokoľvek, mne to teraz v jarných jazdách začalo to v náklone plávať, také vlnenie ako keby som sedel na hadovi a nie motorke, vlnenie pocitil dokonca aj spolujazdec. Po dojazde do garaže som BV-čko vyvalil na ľavý bok ale podložil som ho karimatkou aby sa neoškrelo, následne vhodnym pajserom alebo veľkým šrubovakom som vyšprajcoval predne kývne uloženie a ejhle vôľa ako prase, :o takže ten problém sa odhalil v podstate dosť rýchlo, plus ako som si aj všimol tak aj absencia pružiny tlačiacej na ten jeden veľký ľavostranný silentblock mohla zohrať svoj podiel v tom pekelnom vlneni! Zohnal som si novšiu verziu celého toho systemu z Nexusa 125-300 ktorý to ma trocha lepšie utesnene, myslim že aj novšie x7.8.9 to už majú obdobne vyriešene. :arrow: http://nsnorko.rajce.idnes.cz/Motor_300 ... 152733.jpg
Odeslat odpověď