Trochu oživ baterku aby to nastartovalo. Pak dej voltmetr na konektory baterky a na volnoběh tam musí být kolem 14V. Po přidání napětí roste a teď nevím na jakou hodnotu, je to jedno. Pokud je to tak, tak je kaput baterka. Pokud se ti něco nezdá, vyhoď dekl v podsedáku, aby ses dostal na konektor od alternátoru a proměř jednotlivé fáze (odpor), hodnoty jsou v návodu i na X9, tak si ho když tak stáhni a mrkni na to. Měl jsem problém, že po nabytí baterky to 1000km jelo a pak hotovo, baterka mrtvá. Na změření to taky při zvýšení otáček jakoby dobíjelo, ale málo. Problém byl be švihnutým káblu od alternátoru. Někde po cestě přes motor se o něco časem prodřel. Resp. ne vždy je to regulátor.
Oprava byla v servisu, tak se mi ani podle místa prodření nepodařilo otypovat, o co by to mohlo být. Jinak altec je v olejové lázni a jako takovému se něco stane opravdu jen špatnou souhrou náhod.
Moje chyba byla právě, že jsem automaticky předpokládal chybu regulátoru a mohl jsem být zbytečně o 2 tis lehčí.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 pro 2013, 01:52, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou