Piaggio Beverly 500 - kmitání řidítek

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Piaggio Beverly 500 - kmitání řidítek

Příspěvekod oldik » 19 zář 2011, 18:36

Já měl ze začátku problém skůtra držet v pravé zatáčce. Celý se to totálně rozhodilo, o kmitání řidítek nemluvě. Pouze jsem vyměnil přední gumu a totální klid. Samozřejmě převážit - dávali 2x 30g - což je dost a u maníka jsem u vyvažovačky stál, až to 2x protočil s 0 a pak jsem odcházel spokojen. Ukazoval mi drobnou vadu na středu gumy způsobenou skladováním s tím, že se to časem srovná, ale před sezónou by to chtělo znovu prohnat vyvažovačkou. Světe div se, úplně, ale úplně jiná motorka. Teď se dá jezdit jako se supersportem, absolutní klid a točení na místě je taky parádní (před tím nerealizovatelná záležitost). Řidítka jsem zkoušel pouštět při 50-60km/h a pohoda. Před tím mi kmitly tak, že jsem se tak tak stačil chytnout.
Píšu to proto, protože ta původní guma se kterou jsem to koupil měla ještě přes 30% vzorku, ale špatně sjetá. Musel mi to servisman ukázat, jinak bych nepoznal, kde je na gumě špatným sjetím chyba. Buď byla z jiného stroje nebo jsou načatý tlumiče, ty nechám u Kazlepky v zimě překontrolovat a každopádně olej.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio Beverly 500 - kmitání řidítek

Příspěvekod klepos » 14 bře 2012, 21:46

ahoj mám Beverly 500 r.v. 03 koupil jsem ji a odjel cca 90 km,. Celou dobu startovala bez problémů. Po dojetí před garáž najednou nic. Jen cvaká. Baterka prý byla v motorce celou zimu a dobili ji asi jen před prodejem. Tak nevím jestli je jen baterka k.o nebo aji regulátor.
klepos

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 04 kvě 2011, 20:38
Bydliště: Adamov
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500
Tuning / úpravy: vysoký plexi od Piaggia, topcase

Re: Piaggio Beverly 500 - kmitání řidítek

Příspěvekod oldik » 15 bře 2012, 06:16

Trochu oživ baterku aby to nastartovalo. Pak dej voltmetr na konektory baterky a na volnoběh tam musí být kolem 14V. Po přidání napětí roste a teď nevím na jakou hodnotu, je to jedno. Pokud je to tak, tak je kaput baterka. Pokud se ti něco nezdá, vyhoď dekl v podsedáku, aby ses dostal na konektor od alternátoru a proměř jednotlivé fáze (odpor), hodnoty jsou v návodu i na X9, tak si ho když tak stáhni a mrkni na to. Měl jsem problém, že po nabytí baterky to 1000km jelo a pak hotovo, baterka mrtvá. Na změření to taky při zvýšení otáček jakoby dobíjelo, ale málo. Problém byl be švihnutým káblu od alternátoru. Někde po cestě přes motor se o něco časem prodřel. Resp. ne vždy je to regulátor.
Oprava byla v servisu, tak se mi ani podle místa prodření nepodařilo otypovat, o co by to mohlo být. Jinak altec je v olejové lázni a jako takovému se něco stane opravdu jen špatnou souhrou náhod.

Moje chyba byla právě, že jsem automaticky předpokládal chybu regulátoru a mohl jsem být zbytečně o 2 tis lehčí.
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 pro 2013, 01:52, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio Beverly 500 - kmitání řidítek

Příspěvekod klepos » 15 bře 2012, 11:01

vyzkouším a ozvu de díky za radu!

17.3. edit:
Tak dobíjení jsem proměřil, a dobíjíme v pohodě! UFF!! :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 pro 2013, 01:52, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
klepos

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 04 kvě 2011, 20:38
Bydliště: Adamov
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500
Tuning / úpravy: vysoký plexi od Piaggia, topcase

Předchozí

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 36 návštevníků