Já měl ze začátku problém skůtra držet v pravé zatáčce. Celý se to totálně rozhodilo, o kmitání řidítek nemluvě. Pouze jsem vyměnil přední gumu a totální klid. Samozřejmě převážit - dávali 2x 30g - což je dost a u maníka jsem u vyvažovačky stál, až to 2x protočil s 0 a pak jsem odcházel spokojen. Ukazoval mi drobnou vadu na středu gumy způsobenou skladováním s tím, že se to časem srovná, ale před sezónou by to chtělo znovu prohnat vyvažovačkou. Světe div se, úplně, ale úplně jiná motorka. Teď se dá jezdit jako se supersportem, absolutní klid a točení na místě je taky parádní (před tím nerealizovatelná záležitost). Řidítka jsem zkoušel pouštět při 50-60km/h a pohoda. Před tím mi kmitly tak, že jsem se tak tak stačil chytnout.
Píšu to proto, protože ta původní guma se kterou jsem to koupil měla ještě přes 30% vzorku, ale špatně sjetá. Musel mi to servisman ukázat, jinak bych nepoznal, kde je na gumě špatným sjetím chyba. Buď byla z jiného stroje nebo jsou načatý tlumiče, ty nechám u Kazlepky v zimě překontrolovat a každopádně olej.