Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
15 črc 2019, 20:28
Zdravím všechny, mám problém který zatím nikdo neumí vyřešit a a najít.
Skůtr ze vteřiny na vteřinu přestal jezdit svou maximálkou 125-130 km/h.
Každý den jezdím po dálnici a vše OK (tachometrových cca 130 km/h)
Najednou jedu si 100 a chci předjet. Přidám plyn a motorka začne zrychlovat , ale ve cca 115 km/h začne škubat (silně) jako by docházel benzín) a už nezrychlí (ač se snaží) ani na 120 km/h, povolím plyn pod 115 a vše OK.
Jinak jedu rychlosti 115 km/h je vše OK, NA DIAGNOSTICE vše OK.
Asi po 50 km/h škubaní nad 115 km/h přestalo, a už se ani nesnaží.. prostě při dosažení této rychlost jakoby dojde dech a víc nejede.. škubaání přestalo neboť se to nedostane na vyšší rychlost. Pouze při jízde z kopce to jde ihned přes 115 kmh, ale ihned to zpomalí škubnutím zase zpět na 115 km/h a zdá se mi takovej divnej (hlubší) zvuk otáček jakoby... v autorizáku nic nezjistily..
Děkuji předem za jakoukoliv radu , která by mohla vést k nalezení problému. PS: dnes promazána paměť řídicí jednotky.. jezdí super - do 115 km/h [:o] :[
:´-( :´-( :´-(
NEVÍM už co s tím dál.... poradí někdo???
15 črc 2019, 20:44
Co řemen jak je na tom jeho kondice , neklouže
15 črc 2019, 20:50
ještě chybí cca 1500 km do servisního intervalu
15 črc 2019, 21:00
samozřejmě to je hezký , ale nemusí to bejt směrodatný ....
scháníš jakoukoliv radu - tedy zde jedna
LAJCKÁ je ,
první co mě napadlo
s tim že schodíš
X šroubů z karteru , je možno zkouknout KROMĚ TOHO ŘEMENU i dál > variator , kontrastku pružinu , válečky , pružinky na spojce , obložení spojky <
..........
15 črc 2019, 21:17
Souhlas Hanztd, to vypadá na chybu ve variátoru, kterou diagnostika motoru nepozná a servisní interval na to také nemá vliv
.
15 črc 2019, 21:22
díky za rady určite zkusím... kontrastní pružina je dávaná před 1000km jinak zbytek (válečy a řemenú se maj měnit cca v srpnu) nechám vyměnit hned, třeba to problém vyřeší.. každá rada dobrá...
20 črc 2019, 15:33
Po sundání víka variátoru by mělo být zřejmé zda se při přidání plynu řemen posouvá až do krajní polohy....Jinak možná blbý nápad,ale zkus prověřit zda se při dálničních přesunech nedostal do sání vzduchu nějaký cizí předmět-vosa,kus sáčku atd.Bo jak není dost vzduchu tak není dost výkonu a souvisí to i se změnou zvuku jak píšeš
30 črc 2019, 16:44
Problám trvá!
Dnes vyměněn komplet variátor, válečky, vodítka, řemen, pružina, oleje filtry - vše od Malossi (Multivar 2000).
Jediný co se změnilo, že se posunula maximálka cca o 5 kmh (problémy se projevují až kolem 120 kmh) .
Dostal jsem se i na 125 ale i při plném plynu se rychlost začala snižovat někam pod 120 kmh.
Před měsícem dáván jiný válec a píst - má to teda špatný zvuk (ale to hned od výměny) a jezdilo to i s tím zvukem horšim po výměně válce cca 10 DNÍ 140 kmh... prostě nikdo neví....
Komprese??? sání???
30 črc 2019, 17:22
Pockaj menil si valec piest mozno nieco v nom bolo zle a rovno si ho hnal 140 bez zabehu? Ak to chapem dobre, tak motor je zas v prdely a mozno viac ako pred tym.
Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
30 črc 2019, 18:05
válec a píst nebyl nový ale zajetý,,,, nicméně i tak jsme jezdil 10 dní na pul plynu... divný zvuk to mělo již od začátku výměny...
30 črc 2019, 19:47
Nie som studovany motorar, ale rozhodeny valec a znovu namontovany nie je ziadna vyhra. Aj zvuk ti to povedal. Otazka je ci boly nove kruzky, ci bol urobeny vybrus a kopa dalsich drobnosti. Na 100% som si isty, ze motor je v prdely preto ta nizka rychlost. Zabeh 500 km je absolutne minimum pri novom valci.
Ak vies odmeraj kompresiu ake cislo ti ukaze.
Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
30 črc 2019, 19:52
no 500 jsem najel bez plneho plynu na pulku.... každopádně si myslí, že možná budeš mít pravdu... tak tam proste nechám dát znovu válec a píst, všechno jak má být.... jiná možnost asi není.. komprese nekomprese ten zvuk je hrouznej a ten motor se musí prohlédnout odborně... no.. jinak teď to jede do 120 kmh jak má (akcelerace.. vše..) pak už to nedává....