Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
27 zář 2010, 12:08
Zdravím všechny skútraře,mám problém s výkonem motoru a malou max.rychlostí.Začalo to náhle,že max.rychlost byla 95 km/h (cca na půl plynu),když jsem ještě více přidal-jen skútr škubal a víc nejel ani z kopce.Vyměnil jsem palivový filtr,vzduchový filtr,2x odkalil karburátor,vyjel úplně nádrž-aby tam nebyla voda,pak následovala kontrola variátoru,řemenu a spojky.Vyměnil jsem válečky ve variátoru,protože měly trochu plošky za( 20x17x14g-takové tam byly i před tím a skútr normálně jezdil až 125km/h).Jinak řemen,variátor i spojka v pořádku.
Při zkušební jízdě se zvedla max.rychlost na 110km/h(zase tak na půl plynu)-asi díky novým válečkům,ale je pořád ten samý problém,že víc ze skútra nedostanu-začne poškubávat,nejede víc ani z kopce.Jinak po městě i mimo jezdí dobře-má zrychlení,dobře startuje.Všechno je dobré až do doby,kdy potřebuji jet rychleji než těch 110(dříve 95)km/h. Už opravdu nevím co dál zkontrolovat,případně vyměnit-prosím o radu,snad měl někdo již takový problém a vyzrál nad ním.
Moc děkuji za radu,přeji všem skútrařům pěkné počasí.
27 zář 2010, 12:31
Tak sis aspoň udělal pěknej předzimní servis
No hele, podle toho co píšeš to vypadá že by jsi mohl mít ucpanou trysku v karburátoru. Tohle bych zkontroloval jako první věc..píšeš totiž že jsi ho odkalil ale měl jsi ho venku a kompletně vyčistil a profouknul trysky? Dej vědět co a jak a pak se může zjišťovat dál...jestli to nebude tím tak mě zatím napadá že by to mohlo být přidřený ale nechci strašit. Ale to bude asi 4T co? Já jsem spíš na 2T takže tam může být taky problém se vstřikováním ale to už ti poradí spíš někdo jinej
27 zář 2010, 12:36
Podle toho co všechno jsi už udělal bych skontroloval věci kolem zapalování,svíčku atd.Mám skůtra se stejným motorem a jede na plný plyn stále plynule,žádné škubání, maximálka s velkým plégem 125km/h.
27 zář 2010, 12:41
Taky to pak můžou bejt věci jako ventily, to zápalko jak píše Keto, nebo přestih...ale to už je i na mě neznámá
27 zář 2010, 20:36
tip v poradí:tryska,šprajclý plavák, ihla ohnutá - uvolnená, nasávanie falošného vzduchu z neutiahnutých alebo prasknutých prírub, podtlakový ventil na nádrži ak tam je, vadná CDI, sviečka....
27 zář 2010, 21:41
Podobný problém jsem měl teď v neděli, když jsem se vracel ze Seče, na dálnici směr Praha v deštivém počasí začal skůtřík v 95 - 100 km/h škubat a dusit, jako by došel benzín, ubral jsem plyn a jel zase v poho, když jsem se dostal na hranici 95 km se vše opakovalo. Na Seči jsem byl nucen tankovat, potom jsem s někým na srazu mluvil, že zde je lepší benzín nebrat, prý je dost vodnatý, tak jsem zvědav, jak to budu řešit, B200 má vstřik.