Piaggio Beverly 200 - výkon, malá rychlost

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Piaggio Beverly 200 - výkon, malá rychlost

Příspěvekod Emerin » 27 zář 2010, 12:08

Zdravím všechny skútraře,mám problém s výkonem motoru a malou max.rychlostí.Začalo to náhle,že max.rychlost byla 95 km/h (cca na půl plynu),když jsem ještě více přidal-jen skútr škubal a víc nejel ani z kopce.Vyměnil jsem palivový filtr,vzduchový filtr,2x odkalil karburátor,vyjel úplně nádrž-aby tam nebyla voda,pak následovala kontrola variátoru,řemenu a spojky.Vyměnil jsem válečky ve variátoru,protože měly trochu plošky za( 20x17x14g-takové tam byly i před tím a skútr normálně jezdil až 125km/h).Jinak řemen,variátor i spojka v pořádku.
Při zkušební jízdě se zvedla max.rychlost na 110km/h(zase tak na půl plynu)-asi díky novým válečkům,ale je pořád ten samý problém,že víc ze skútra nedostanu-začne poškubávat,nejede víc ani z kopce.Jinak po městě i mimo jezdí dobře-má zrychlení,dobře startuje.Všechno je dobré až do doby,kdy potřebuji jet rychleji než těch 110(dříve 95)km/h. Už opravdu nevím co dál zkontrolovat,případně vyměnit-prosím o radu,snad měl někdo již takový problém a vyzrál nad ním.
Moc děkuji za radu,přeji všem skútrařům pěkné počasí.
Emerin

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 26 dub 2010, 16:38

Re: Piaggio Beverly 200 - výkon, malá rychlost

Příspěvekod sedli » 27 zář 2010, 12:31

Tak sis aspoň udělal pěknej předzimní servis ;-)
No hele, podle toho co píšeš to vypadá že by jsi mohl mít ucpanou trysku v karburátoru. Tohle bych zkontroloval jako první věc..píšeš totiž že jsi ho odkalil ale měl jsi ho venku a kompletně vyčistil a profouknul trysky? Dej vědět co a jak a pak se může zjišťovat dál...jestli to nebude tím tak mě zatím napadá že by to mohlo být přidřený ale nechci strašit. Ale to bude asi 4T co? Já jsem spíš na 2T takže tam může být taky problém se vstřikováním ale to už ti poradí spíš někdo jinej
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Beverly 200 - výkon, malá rychlost

Příspěvekod keto » 27 zář 2010, 12:36

Podle toho co všechno jsi už udělal bych skontroloval věci kolem zapalování,svíčku atd.Mám skůtra se stejným motorem a jede na plný plyn stále plynule,žádné škubání, maximálka s velkým plégem 125km/h.
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1142
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Piaggio Beverly 200 - výkon, malá rychlost

Příspěvekod sedli » 27 zář 2010, 12:41

Taky to pak můžou bejt věci jako ventily, to zápalko jak píše Keto, nebo přestih...ale to už je i na mě neznámá :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Beverly 200 - výkon, malá rychlost

Příspěvekod klif » 27 zář 2010, 20:36

tip v poradí:tryska,šprajclý plavák, ihla ohnutá - uvolnená, nasávanie falošného vzduchu z neutiahnutých alebo prasknutých prírub, podtlakový ventil na nádrži ak tam je, vadná CDI, sviečka.... :wink:
Yuki new speedy s kufríkom AT moto
Uživatelský avatar
klif

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 14 zář 2010, 11:05
Bydliště: Zvolen
Skútr / moto: Yuki New Speedy
Tuning / úpravy: Kontra Malosi biela, 5g valčeky,tvrdšie pružinky

Re: Piaggio Beverly 200 - výkon, malá rychlost

Příspěvekod Tomulátor » 27 zář 2010, 21:41

Podobný problém jsem měl teď v neděli, když jsem se vracel ze Seče, na dálnici směr Praha v deštivém počasí začal skůtřík v 95 - 100 km/h škubat a dusit, jako by došel benzín, ubral jsem plyn a jel zase v poho, když jsem se dostal na hranici 95 km se vše opakovalo. Na Seči jsem byl nucen tankovat, potom jsem s někým na srazu mluvil, že zde je lepší benzín nebrat, prý je dost vodnatý, tak jsem zvědav, jak to budu řešit, B200 má vstřik. :?
SUZUKI Burgman 200 K8
Tydlifón: 604 401 940
Suzuki Burgman prodán, nahrazeno Honda CB500F 2016
Skútr Klubu Ústeckého Kraje www.skuk.cz
Uživatelský avatar
Tomulátor

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1150
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Žatec
Skútr / moto: Honda CB500F 2016


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků