Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
03 čer 2013, 22:00
https://www.youtube.com/watch?v=PTJuoqLNfmIMotor Leader 200 - je to špatnej zvuk nebo běžnej u Píža? Prodejce mi tvrdil, že je to běžné u Píža je to prý jejich charakteristickej zvuk volnoběžky při nastartování, když se ohřeje tak je vše v pořádku. Je to kec nebo pravda ? Díky
03 čer 2013, 22:04
Dle mého to běžný není, ale že se ti i pootáčí zadní kolo, tak bych typoval vytahaný spojkový pružinky.....rozdělat a zkouknout
03 čer 2013, 23:48
minulý týden jsem to řešil taky. po.ral se mi variátor tak jsem ho měnil. ale než jsem na to přišel tak jsem zkoušel všechno možný. Po výměně to dělalo něco podobnýho. Rachtá to, jak občas sepne spojka a lehce se protáčí kolo. Uber trochu na volnoběhu a mělo by to pomoc. Podle zvuku bych řekl že volnoběh je moc velký.
04 čer 2013, 08:07
Pokud to dělá jen studený motor jak píšeš, tak je to sytičem, prostě při vyšších otáčkách má snahu spojka spínat, viděl jsem to u mnoha skútrů a asi bych to neřešil...
04 čer 2013, 11:56
Ok díky. Kolo se točí fakt minimálně to zastavím i malíčkem, spíš mě znervóznovalo to rachtání. Zkusím dneska schodít kryt variatoru jestli neuvidím nějaké zásadní opotřebení a jinak to nechám plavat. Sytič může být rozbitej, protože musím docela dlouho trápit startér než chytne motor
04 čer 2013, 12:37
no jestli ti to za studena nechce chytit, tak by to mohl fakt být tím volnoběhem. Je to jako bys měl malinko přidaný plyn. Automatický sytič ti řídí bohatost směsi při startu a počítá s nulovým plynem. když mu přidáš, tak je ten poměr jiný a blbě to chytá. Zkus ubrat 1\8 otáčky na volnoběhu.
Ale aby ti to pak nestřílelo
04 čer 2013, 14:13
Ahoj,,,mě to tež rachtá, ale je to tou spojkou, když vyndáš spojku tak je tam plech se třema děrama na těch trnech a ty díry mám vyčochtané, samotný plech se neprodá jen celá spojka, takže nic neřeším a jezdím, jediná možnost by byla to heftnout elertrodou,,,,,,,,
04 čer 2013, 14:31
Paráda díky za reakce, vyzkouším jak ten volnoběh, tak i mrknout na spojku a případně to zaheftovat svářečkou. Díky
mamaha:
Myslíš tohle ?
http://www.dilynaskutry.cz/products/spojka-standard-piaggio-leader-125-4t/
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 lis 2013, 02:07, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
04 čer 2013, 21:24
Ahoj jo jo přesně to je ono , pod těma segrovkama to mám vyčochtaný takže mě to dělá bordel ,,,,
04 čer 2013, 21:32
jen že by se to v těch čepech mělo hejbat, proto tam jsou ty pérka. Když to zaheftuju tak už se to nebude hejbat vůbec a pak tam budou ty pérka k ničemu. Nebude lepší vymenit pérka a dát tam silnější aby na to víc přitlačili a neheftovat to ?
04 čer 2013, 21:52
perka (segrovky) jsou tam aby se daly vyměnit pakny,když to heftneš tak při výměně paken to musíš odbrousit,,
04 čer 2013, 23:22
no tak před skůtršnůrou se nebudu pouštět do žádnejch velkejch akcí, ale pak to když tak heftnu. já mám strach aby se to neheftnulo tak moc že se nebude ta spojka rozvírat
05 čer 2013, 06:16
já to teké nechávám kdyby to bylo hlučnější tak to budu teprv řešit, ty perka bych odendal ten plech mírně vypodložil a heftnul aby pakny se dobře pohybovaly,,,,,,
05 čer 2013, 08:09
Osobně bych nic neheftoval a už vůbec ne svářečkou, výrobce ví proč to tam tak je. Stejně to pak dobrý nebude a budeš muset koupit novou. Ze zkušenosti vím, že takové opravy jsou nanic a během krátké doby se stejně kupuje nový díl. Jen si přiděláš práci.