Měl jsem podobný problém, motor se přidáním plynu dusil, na volnoběh nechtěl držet, z přepadu tekl benzín, prostě zlobil...
Podadil mi jeden zkušený mechanik vyndat karbec a vyčistit v ředidle na dvousložkové barvy (S6300 tuším, nepamatuju si to přesně a podívat se mi teď nechce
Takže jsem vytáhl (dalo by se říct vyoperoval) karbec a celý rozebral a namočil do toho ředidla. Celý karbec byl zanesený takovým hnojem který připomínal něco jako gumu, je to údajně z těch biosra*ek co začali dávat do benzínu. Po namočení to šlo krásně dolů, po složení zase jede motor jak zamlada...
Dá se tomu usazování zabránít tím, že se bude pravidelně protáčet motor, údajně stačí jednou týdně nechat chvilku běžet, jinak dochází k vysychání benzínu v karburátoru a tím jeho zanášení. U mě ta teorie sedí, první rok byl v každodenním provozu, pak rok a půl stál téměř bez pohybu, teď už zase jezdí skoro denně, tak uvidíme. Horší, že mám pdobný problém u dvouválce se dvěma karburátory a tam mám trochu strach z nastavení souběhu po vyčištění.