Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
27 dub 2014, 17:23
Na mé Beverly je karburátor Walbro WVF připojen do okruhu chladící kapaliny. Nevím jestli jde o nějaký způsob předehřívání v chladném období nebo naopak jestli má být také chlazen. Protože čas od času se v tom hrabu, nebaví mě stále dolévat vyteklou chladící kapalinu. Jaké má to napajení význam, mohl bych ten karburátor přemostit?
27 dub 2014, 17:52
A nestálo by za to, udělat to pořádně, aby kapalina nevytékala
27 dub 2014, 18:03
Není ten okruh takhle náhodou kvůli sytiči a jeho tepelnému čidlu?? Protože nevidím důvod, proč by měl být karburátor chlazen nebo naopak ohříván. Budeš se s tím asi muset smířit nebo sehnat jiný karburátor, který to takhle nemá. Japonský Keihin se tam tuším dával také.
27 dub 2014, 20:44
Automatický sytič to má, a tak by to mohl být ten správný důvod. Hold se s tím smířím, protože sytič mi maká dobře. Děkuji.
krizik1:
Ale ono mi to neteče, jen když chci jít do karburátoru, musím čekat, až vychladne motor. A dneska jsem byl nějaký nedočkavý a část chladící kapaliny se mi přesunula na strop garáže a část na podlahu
27 dub 2014, 21:08
Přesně tak zrovna včera jsme vyndavaly karbec (Keihin) a musely jsme hadičky přidusit a ucpat šroubkem.
Takže nejsi sám. Přesný účel této vychytávky
vědí jen Italové.
30 kvě 2014, 20:12
Protože jsem vyndaval teď karburátor (Walbro) častěji, naučil jsem se ho pootočit a demontovat ten tep. výměník na karburátoru, na které jsou hadičky chlazení připojené. Takže při vyndání karburátoru nedojde k rozpojení chladícího okruhu.
30 kvě 2014, 20:32
Mam na svem Keihin a to topeni je tam take....myslim ze to je jen pro predehrev paliva. Chvilku jsem jsem jezdil s odpojenym v zimne, a vubec nic se nedelo. (vetsi nebo mensi spotreba, lepsi starty)...takze duvod?....čort znajet)