Piaggio Beverly 125 - Karburátor + chladící okruh

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Piaggio Beverly 125 - Karburátor + chladící okruh

Příspěvekod sebior » 27 dub 2014, 17:23

Na mé Beverly je karburátor Walbro WVF připojen do okruhu chladící kapaliny. Nevím jestli jde o nějaký způsob předehřívání v chladném období nebo naopak jestli má být také chlazen. Protože čas od času se v tom hrabu, nebaví mě stále dolévat vyteklou chladící kapalinu. Jaké má to napajení význam, mohl bych ten karburátor přemostit?
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio Beverly 125 - Karburátor + chladící okruh

Příspěvekod krizik1 » 27 dub 2014, 17:52

A nestálo by za to, udělat to pořádně, aby kapalina nevytékala :mrgreen:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Piaggio Beverly 125 - Karburátor + chladící okruh

Příspěvekod Vratas » 27 dub 2014, 18:03

Není ten okruh takhle náhodou kvůli sytiči a jeho tepelnému čidlu?? Protože nevidím důvod, proč by měl být karburátor chlazen nebo naopak ohříván. Budeš se s tím asi muset smířit nebo sehnat jiný karburátor, který to takhle nemá. Japonský Keihin se tam tuším dával také.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Piaggio Beverly 125 - Karburátor + chladící okruh

Příspěvekod sebior » 27 dub 2014, 20:44

Automatický sytič to má, a tak by to mohl být ten správný důvod. Hold se s tím smířím, protože sytič mi maká dobře. Děkuji.
krizik1:
Ale ono mi to neteče, jen když chci jít do karburátoru, musím čekat, až vychladne motor. A dneska jsem byl nějaký nedočkavý a část chladící kapaliny se mi přesunula na strop garáže a část na podlahu :(
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio Beverly 125 - Karburátor + chladící okruh

Příspěvekod motomike » 27 dub 2014, 21:08

Přesně tak zrovna včera jsme vyndavaly karbec (Keihin) a musely jsme hadičky přidusit a ucpat šroubkem.
Takže nejsi sám. Přesný účel této vychytávky :D vědí jen Italové.
Uživatelský avatar
motomike

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 31
Registrován: 28 úno 2014, 12:54
Skútr / moto: PIAGGIO X9 250

Re: Piaggio Beverly 125 - Karburátor + chladící okruh

Příspěvekod sebior » 30 kvě 2014, 20:12

Protože jsem vyndaval teď karburátor (Walbro) častěji, naučil jsem se ho pootočit a demontovat ten tep. výměník na karburátoru, na které jsou hadičky chlazení připojené. Takže při vyndání karburátoru nedojde k rozpojení chladícího okruhu.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio Beverly 125 - Karburátor + chladící okruh

Příspěvekod zitow » 30 kvě 2014, 20:32

Mam na svem Keihin a to topeni je tam take....myslim ze to je jen pro predehrev paliva. Chvilku jsem jsem jezdil s odpojenym v zimne, a vubec nic se nedelo. (vetsi nebo mensi spotreba, lepsi starty)...takze duvod?....čort znajet)
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 16 návštevníků