Piaggio Beverly 125 - demontáž zadního kola

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Piaggio Beverly 125 - demontáž zadního kola

Příspěvekod sebior » 23 říj 2013, 17:55

Ahoj, potřebuji jestli nemáte nějaký fígl na demontáž zadního kola. Jde konkrétně o Piaggio Beverly a nevím, kdy bylo naposled dole. Sundal jsem výfuk, odmontoval tlumič, sundal matici z hřídele kola, povolil dva šrouby co drží zadní rameno a tam skončil. Ložisko v tom ramenu se nechce pustit hřídele kola. Nevím jestli je na to nějaký přípravek, ale zkoušel jsem to lehce páčit a to mi nešlo. Tak jsem tam stříkl trochu silikonovýho oleje a šel shánět rozumy. Poradíte?
rameno.jpg

Edit: A šlak by mě trefil, když vidím jak to "má" jít jednoduše. http://youtu.be/iSvFcNRFEuM?t=8m47s
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil sebior dne 23 říj 2013, 18:15, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio Beverly 125 - demontáž zadního kola

Příspěvekod KYBLOS » 23 říj 2013, 18:02

Tak tohle znám. Taky jsem zvědavej na rady, protože já to lámal dolů páčením, klepáním kladiva atd. snad přes hodinu. Propocenej sem byl jak blázen a fest vynervovanej :evil: Umí to být velmi kvalitně zatuhlé.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio Beverly 125 - demontáž zadního kola

Příspěvekod amaize » 23 říj 2013, 20:44

já bych navrhoval udělat si stahovák , využít těch dvou šroubů na té kyvce , pokud by se dalo tak aby byly průchozí a zajistit matkou z e strany od kola , a šroubem se snažit tlačit do hřídelky , přidávám schématický výkresek , a pak bych doporučil při zpětné montáži namazat hřídelku buďto Molykou nabo měděnou vazelínkou
v práci používám takovéto stahováky samorosty , kde se normálními nejde dostat

navíc zůstane doma pro další operace
stahovák.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio Beverly 125 - demontáž zadního kola

Příspěvekod wochomurka » 24 říj 2013, 08:08

Tak já napoprvý měl u pětikilča ten samej problém. Nastříkal jsem ložisko a hřídelku povolovačem zarezlejch šroubů. Nechal chvíli působit, a pak jsem ložisko pořádně zahřál horkovzduškou (doporučuju vyďoubat plastovou krytku ložiska), pak jsem to ještě jednou pořádně stříkl a nechal přes noc působit. Pak jsem prostrčil zkrz kolo starý topůrko od kladiva, okolí ložiska jsem nahřál horkovzduškou a pak ten závěs vyklepal přes to topůrko. Nevím ale, jak moc místa má 125tka s 16" kolem oproti pětikilču. Tam do toho jde klepnou ze tří stran. Pak samo hřídelku očisti nějakým 1000 smirkem a ložisko v závěsu vyměnit. Teď to sundám rukou bez nářadí.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Beverly 125 - demontáž zadního kola

Příspěvekod sebior » 24 říj 2013, 18:31

Hotovo. Použil jsem nápad amaize - děkuji. Více napoví přiložené foto.
Až to budu davat zpátky, dám tam trochu grafitové vazelíny. Tu mám při ruce a snad příště pomůže.
stahovak02.jpg
stahovak01.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio Beverly 125 - demontáž zadního kola

Příspěvekod amaize » 24 říj 2013, 18:45

to "elko" ti nahradilo tu masu toho plocháče , šikulka jsi , no a k vazelínce , já neměl na mysli grafitovou , ale Molyku(obsahuje molybdenovou složku) - doporučí každý servisák , grafitka je sice černá , ale je tam mezi nima podstatný rozdíl , že ta molyka zůstává filmem i v teplotách vodě atd.grafitka není až tak odolná , ale to už je na tobě , a taky by ti pak byla k ruce ,jak ten stahovák samorost

a odkupak jsi , že se tak ptám :oops:
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio Beverly 125 - demontáž zadního kola

Příspěvekod TUNER » 24 říj 2013, 18:50

Grafitová vazelína je taky odolná,jak vodě,tak teplu. Pamatuju ještě na vojně když jsem s ní na svojí V3Sce mazal kde co )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly 125 - demontáž zadního kola

Příspěvekod amaize » 25 říj 2013, 15:25

no jo máš recht ,ale ty doby co jsme na té vojně byly už jsou ty tam :mrgreen:
nepíšu mu že není kvalitní , ale Molyka přece jen vydrží daleko víc , a když bych vzal v potaz co jak dlouho je to kolo třeba stáhnout , třeba až při výměně gumy tak to tam dostane docela zabrat , ale jak jsem psal je to na něm
Naposledy upravil amaize dne 25 říj 2013, 16:14, celkově upraveno 1
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron