PGO tuning komplet

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

PGO tuning komplet

Příspěvekod MichalPGO » 27 lis 2015, 02:56

Zdravim, ako vidite v popise mojho stoja stuningoval som si PGO Big Max na 72ccm.
Variator, spojka, karburator 21mm, (sanie je iba 19), sportovy vyfuk, racing CDI
Zo zaciatku po poskladani motor slapal dobre, ale pri jazde bol hned jeden problem. Pri rozbiehani s malo pridanym plynom motor nemal plynuly tah len tak strielal a dalo sa takto dosiahnut maximalna rychlost 20kmh pri nepridani plynu viac. Pri pridani viac plynu skuter zabral ako by mal turbo az skubnul a rozjel se na vysoke otacky predpokladam okolo 10 000 mozno aj viac a mal obrovsku spotrebu. Snazil som sa nastavit polohu ihly v karburatore, vyskusal som ine polohy, ziadny moc rozdiel... vyskusal som vymenit tazsie zavazia vo variatore z 8g na 10g, rozdiel bol taky ze z 20kmh to bolo 30 kmh, a potom sa motorka rozbehla jak sialena.
Ked sa pridal cely alebo viac nez pol plynu tak sa motorka hned rozbehla jak sialena na vysoke otacky. Pricom sviecka bola stale cierna aj po dlhsej jazde.
Skusal som menit hlavne trysky rozne v karburatore od 88 - 98, skusil som jazdu bez filtra, no presiel som 20metrov a motor prestal tahat, zacal koktat, strielat do vyfuku, takyto stav pokracoval aj po tom co som dal karburator do povodneho stavu, aj po skuske vymeny CDI za stare. stale sa to zhorsovalo az to prestalo ist skoro uplne. Vybral som sviecku, bola uplne mokra od nespalenej zmesi, po vymene sviecky za inu a motor ide koktavo ale ide, s tym ze cely volnobezny srub je zasrubovany dovnitz a ten druhy srub je len na pol otacky, pri viac sa motor dusi. Ako by ste postupovali pri nastavovani takehoto setu ?

Za kazdu radu budem velmi vdacny.
Prajem prijemny deň/večer
brm brm brm brrrrrrrm brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm brm brm brm brm puch brrrrrm
MichalPGO

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 27 lis 2015, 02:32
Bydliště: Aalborg, Dánsko
Skútr / moto: PGO Big max
Tuning / úpravy: New Competition 72 ccm kit, Proma vyfuk, sport klika, sport vario, sport spojka, Dellorto 21mm karb., kevlarovy pas

Re: PGO tuning komplet

Příspěvekod TUNER » 27 lis 2015, 08:02

Pokud máš černou svíčku,máš to moc bohaté,musíš dát ještě menší trysku než jsi zkoušel oněch 88. Cukavé starty při rozjezdech může dělat spojka a tvrdé pružinky v ní,to ale není v ostrých setupech nic zvláštního. Nenapsal jsi vůbec co přesně jsi na skútr namontoval,takže absolutně netuším jak ostrý stroj máš. Jaký máš filtr ? Pokud open,dej tam zpátky origo airbox s dostatečným přísunem vzduchu.

....jinak mě pobavily hodnoty výrobce.....skoro 7 PS ze seriového AC motoru je hodně velkej nesmysl,tolik jsem na brzdě vymáčknul z vypiplanýho LC seriového motoru s TOP street výfukem :D
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: PGO tuning komplet

Příspěvekod MichalPGO » 27 lis 2015, 12:29

Minarelli valec 47mm, S-line hlava 47,6mm, Dellorto karbec 21mm, kluka tam je nejaka sportova Ø10mm, neviem znacku ale asi new competition, PROMA vyfuk, airbox mam nasadeny, no mam kupeny aj open filter. Spojka je tam stara s maksimi spruzinkami, takze uz sa to rozbieha zo spodu, lenze ajtak to ma ten cuk pri pridani viac plynu "turbo efekt".
Ake hodnoty, na ten skuter ? :D 7ps tak to je nezmysel no
brm brm brm brrrrrrrm brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm brm brm brm brm puch brrrrrm
MichalPGO

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 27 lis 2015, 02:32
Bydliště: Aalborg, Dánsko
Skútr / moto: PGO Big max
Tuning / úpravy: New Competition 72 ccm kit, Proma vyfuk, sport klika, sport vario, sport spojka, Dellorto 21mm karb., kevlarovy pas

Re: PGO tuning komplet

Příspěvekod Strmal » 27 lis 2015, 14:34

jestli by to nechtělo tvrdší pružinky do spojky, při měkších se ti to rozjede, ale ten "turbo efekt" jak popisuješ je když se ti motor dostane do pracovních otáček, které jsou tady dány laděným výfukem
Malaguti Madison 200 Blak Rider

Dříve bylo - Malaguti F15 Firefox
___________________________________
http://skutrkyjov.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Strmal

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 319
Registrován: 12 kvě 2008, 13:07
Bydliště: Kyjov / Brno
Skútr / moto: Malaguti Madison S200 Black Rider
Tuning / úpravy: Multivárek, LeoVince GranTurismo

Re: PGO tuning komplet

Příspěvekod MichalPGO » 27 lis 2015, 17:07

takze ked dam naspat seriovy vyfuk tak by to malo zmiznut ?, roznasam s tym totiz noviny, lepsie mi je ked to pojde na nizsich a ladeny vyfuk ked tak nasadim v lete aj s tvrdsimi spuzinkami
brm brm brm brrrrrrrm brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm brm brm brm brm puch brrrrrm
MichalPGO

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 27 lis 2015, 02:32
Bydliště: Aalborg, Dánsko
Skútr / moto: PGO Big max
Tuning / úpravy: New Competition 72 ccm kit, Proma vyfuk, sport klika, sport vario, sport spojka, Dellorto 21mm karb., kevlarovy pas

Re: PGO tuning komplet

Příspěvekod Mr.Voza » 27 lis 2015, 23:10

Podle toho, co popisuješ to bude chtít tvrdší pružinky do spojky. A kdyby ani ty nepomohly, tak budeš mít malou mezeru mezi variátorem a pevnou řemenicí, řemen pak nemůže sjet při nulový rychlosti na variátoru až dolů a pak se to rozjíždí jakoby "na dvojku". To se ladí tenkejma podložkama, který se dávaj mezi kluznej čep variátoru a pevnou polořemenici - vytvoří se tím tak o pár desetin mm větší mezera ve variátoru pro řemen a ten pak může při zastavení sjet níž - víc podřadit.

Pro rozvoz novin a "normální" ježdění po městě bych dal určitě sériovej vejfuk, nebo líp nějakej streetovej. Sice to bude mít o trochu menší výkon, ale motor bude mít výkon v nižších otáčkách, nebude tolik žrát, nebude to dělat takovej kravál a nebudeš to muset při každám rozjezdu hnát do tak vysokejch otáček, jako s laďákem.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: PGO tuning komplet

Příspěvekod MichalPGO » 29 lis 2015, 00:39

Díky moc za pomoc ! Problem s "turbo efektom" vyrieseny, ako Mr.Voza poradil s mensim vyfuk to ide pekne i na nizkych otackach.

Este by som sa opytal ci by ste vedeli poradit priblizne aky velku hlvnu trysku dat na takyto setup so seriovym vyfukom, skusal som zhora az po 82 ta je tam teraz, no treba este mensiu
brm brm brm brrrrrrrm brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm brm brm brm brm puch brrrrrm
MichalPGO

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 27 lis 2015, 02:32
Bydliště: Aalborg, Dánsko
Skútr / moto: PGO Big max
Tuning / úpravy: New Competition 72 ccm kit, Proma vyfuk, sport klika, sport vario, sport spojka, Dellorto 21mm karb., kevlarovy pas


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků