Zdravim, ako vidite v popise mojho stoja stuningoval som si PGO Big Max na 72ccm.
Variator, spojka, karburator 21mm, (sanie je iba 19), sportovy vyfuk, racing CDI
Zo zaciatku po poskladani motor slapal dobre, ale pri jazde bol hned jeden problem. Pri rozbiehani s malo pridanym plynom motor nemal plynuly tah len tak strielal a dalo sa takto dosiahnut maximalna rychlost 20kmh pri nepridani plynu viac. Pri pridani viac plynu skuter zabral ako by mal turbo az skubnul a rozjel se na vysoke otacky predpokladam okolo 10 000 mozno aj viac a mal obrovsku spotrebu. Snazil som sa nastavit polohu ihly v karburatore, vyskusal som ine polohy, ziadny moc rozdiel... vyskusal som vymenit tazsie zavazia vo variatore z 8g na 10g, rozdiel bol taky ze z 20kmh to bolo 30 kmh, a potom sa motorka rozbehla jak sialena.
Ked sa pridal cely alebo viac nez pol plynu tak sa motorka hned rozbehla jak sialena na vysoke otacky. Pricom sviecka bola stale cierna aj po dlhsej jazde.
Skusal som menit hlavne trysky rozne v karburatore od 88 - 98, skusil som jazdu bez filtra, no presiel som 20metrov a motor prestal tahat, zacal koktat, strielat do vyfuku, takyto stav pokracoval aj po tom co som dal karburator do povodneho stavu, aj po skuske vymeny CDI za stare. stale sa to zhorsovalo az to prestalo ist skoro uplne. Vybral som sviecku, bola uplne mokra od nespalenej zmesi, po vymene sviecky za inu a motor ide koktavo ale ide, s tym ze cely volnobezny srub je zasrubovany dovnitz a ten druhy srub je len na pol otacky, pri viac sa motor dusi. Ako by ste postupovali pri nastavovani takehoto setu ?
Za kazdu radu budem velmi vdacny.
Prajem prijemny deň/večer