Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
12 úno 2014, 10:01
Ahoj,
obracím se na Vás s žádostí o radu. Žiju už druhým rokem na Zélandu a nedávno jsem si koupil skůtr PGO TREX 125. Je to už trochu dědek..model 2000. Při koupi jsem ho projel a jel celkem pěkně, protože vypadal hrozně, tak jsem ho odstavil a asi měsíc stál, než jsem posháněl všechny plasty a jiné blbosti co potřebovaly vyměnit. Pak po nějaké době točení chytnul , ale ani po zahřátí se strašně dusí a vubec nejde do otáček.Volnoběh v poho. Na sotva čtvrt plynu se vytočí do 6ti tisíc a pak nic. Zahltí se až skoro chcípne. Podotýkam, že jsem nic neměnit ani netunil. Jen jsem propral vzduch filtr toť vše. Karbec jsem pak komplet vyčistil, zkontroloval těsnění, přívod benzínu a vůbec žádná změna. Ještě zkusím tam dát obyč kohout , jestli to není podtlakovým vetilem , ale pak už jsem bezradný.
Ještě něco, když jsem přiškrtil trubku sání tak plný plyn šel, ale jak říkam ,před mesícem vše v poho a pak najednou nejede bez to aniž bych nějak zasahoval do saní .....
Prosím o radu.
Děkuji Marcel
12 úno 2014, 12:23
Vzduchový filtr - je tam originální airbox ? Právě tím propráním se mohla rozhodit směs,pokud tam je třeba open filtr. Hledal bych problem ohledně paliva a přísunu vzduchu. Vše znova projít zda je dobře seskládané,zda někde nepřisává falešný vzduch atd.
12 úno 2014, 14:19
Ahoj.jaký je do motor 2T nebo 4T?
12 úno 2014, 23:22
Motor je 4T a vše je originál. Karbec je s membranou a jediné nastavení má na volnobeh a jeden šroub na směs. Nastavení směsi nemělo na můj problém skoro žádný účinek. Jak jsem psal tak tam ještě zkusím dát normální ventil a uvidím. Jen tady na NZ je vše na dlouhé lokte a sehnat jen blbou hadicku na benzín je problém. Jinak, když tam dám ten normální ventil co potom s tím otvorem na podtlak v kolinku, normálně zaslepit?
13 úno 2014, 07:35
Jj,zaslepit.
13 úno 2014, 22:26
Nejprve odzkoušet případně usty podtlak do hadičky co jde do ventilu od nádrže.Potom se dá dělat další.