od Kláda » 16 kvě 2022, 13:25
Mám ten samý skútr. Ten automatický sytič jsem taky měnil za nějakou neorigo značku. Skútr špatně startoval. Dal jsem tam ten starý.
Ten můj, když stojí několik dní v teple, tak musím nakopávačkou nakopávat tak 10x. Jak se zahřeje, nakopnu ho napoprvé.
Když je venku chladno, tak nakopávám zase tak 10x, ale pak mi sytič pustí otáčky naplno a než se skútr zahřeje, tak to řve na celé kolo. Jak je motor zahřát, nakopnu napoprvé a bez sytiče.
Nechci generalizovat, mám jen omezené zkušenosti s neorigo značkami. Ty originál díly jsou na tom skútru 100x lepší. Žárovky mám 20let(najeto tak 45000kč). Ten skútr stál tenkrát kolem 50000kč, oproti 20k za Jukiny z Číny. Někde se ta cena musela promítnout. Jen na francouzské platy to nešlo. Na plastech je všude "made in France").
Jestli nedrží otáčky, nemáš někde zkrat na elektrice? Když vypneš světla, pořád nedrží? Čím je větší odběr proudu,tím více rotor klade odpor vůči statoru(magnetuje to průchodem el.proudu) a tím pádem jde více "ztuha" píst a tím vlastně otáčky. Nastavil jsem si otáčky na co nejméně, ale jak zapnu vyhřívaní rukojetí, chcípá to. Musím trochu zvýšit otáčky šroubkem na karbecu. Jo a to, že máš čištěný karbec neznamená, že je vyčištěný. Zkontroluj trysky. Z ocelového kartáče štětinou ji protáhni.
Karburátor není důvod aby se pokazil.
více mě nenapadá. Nejsem zase takový mechanik. Jen jsem cosi pochytil od druhých. Třeba ještě někoho něco napadne.