Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
12 črc 2012, 10:13
Peugeot vivacity 2003 50 2T. Předtím neházel vůbec jiskru. Nové CDI, rozebraný karburátor, vyčištěný ultrazvukem, nová svíčka(zkoušeno více svíček správného označení pro tento skůtr), seřizovány otáčky cca 2volnoběh a cca 1,5 vzduch, Na elektrický starter nechytne na nakopáváni prvne chytne a nechce prejit do vysokych otacek, vypnu motor a tak na po3 ho nakopnu ze jede normalne.Normalne jede asi 2 minuty pak zacne slabnout a dusit se, musim zastavit, nechat spadnout otacky a zase se rozjede ale jen tak na tech 30 a do kopce nejede. Jo a je tam komplet nový variator a spojka a pruzina,valecky poloremenice, remen atd a serizeni variatoru je ok.prisuzuji to motoru.Podtlakovy ventil jsem zkousel, hadicka ktera do nej vede taky vyviji podtlak. automaticky sytic jsem zkousel tak ze kdyz jsem ho vytahnul a startoval, tak se tlacil ven.Co s tim? nekde jsem cetl o klapkach,ale ty ma pry kovove,tak nevim. Cele forum jsem prolezl a kdyz to nekdo doresil tak nerekl jak.
12 črc 2012, 11:42
To nevadí jaký má klapky,mrkni na ně a stejně tak na válec....
12 črc 2012, 19:56
tak klapky jsou jako nové. akorát jak jsem je kontroloval tak jsem roztrhnul papírové těsnění, tak ho budu muset složitě shánět.
13 črc 2012, 05:49
Těsnění složitě schánět nemusíš,klidně to dej na silikon.
13 črc 2012, 08:26
silikon? dyť to ten benzín rozežere ne?Co jsem kdysi měl fichtla tak vím, že se karburátor nemohl tmelit protože by to benzín stejně rozežral. Ještě dotaz. v karburátoru mám vedle trysky nějaký komínek, který jde zašroubovat/vyšroubovat.a nastavit tím nějakou výšku.co přesně tím nastavuju a jak to má být nastavené?
Naposledy upravil
vhaiker dne 13 črc 2012, 09:17, celkově upraveno 1
13 črc 2012, 08:59
Já jsem karburátor u citroenu saxo utěsnil spec. silikonem , který má černou barvu, mám za to, že jsem ho koupil v autokelly. Je speciálně vyvinutý na palivovou soustavu. Funguje už přes rok, takže určitě ok, jen musíš dávat pozor na množství, které naneseš - méně je někdy více
13 črc 2012, 09:53
Samozřejmě že ne sanitární silikon ))))
Já používam Lukopren přímo k tomu určený...
http://www.vkloziska.cz/lepidla-a-tmely ... tmely.htmlJaký komínek,nějak si to nedovedu představit....
13 črc 2012, 10:49
Hoď sem fotku jestli můžeš, pak se třeba dopátráme víc. Nevede do toho "komínku" něco dalšího nebo je k něčemu připojenej třeba??
13 črc 2012, 11:24
tak sorry za mystifikaci. Už se to nehýbe. jen mi to tak přišlo. myslel jsem to co je na fotce vedle hlavní trysky.
https://picasaweb.google.com/1043344417 ... 9303716562
13 črc 2012, 11:59
Chválim za dobrý fotky,to tady nebejvá moc často
Trysky jsou tam dvě,jedna je hlavní a jedna je volnoběžná
Viz. třeba :
http://www.scooter-tuning.cz/KeywordPag ... ka&x=0&y=0
13 črc 2012, 12:23
Koukal jsi, jak a kdy ti zavírá plovák přívod paliva?? To je můj oblíbený symptom na dušení, uchlastávání nebo naopak vysoké otáčky atd. Jde o správnou hladinu benzínu v komoře.
13 črc 2012, 12:32
Plovak jsem zkousel.foukal jsem do nej a dokonce i vzduch zavre,otvira taky pekne.hladina tam moc stelovat prihybanim nejde…plovak neni praskly kdyz je vodorovne,je zavreno,kdyz se nahne niz,otevre.
tak další testy-přetěsněný karbec vyčíštěný a pořád to nejede.asi budu muset zkusit další CDI jednotku
28.7. edit:tak zkontrolován alternátor, stator, rotor, kabeláž., nový benzín v nádrži....Zkusím si půjčit CDI a zapalovací cívku a jestli nepomůže tak půjde na díly.
tak zkoušená cívka a cívka byla v pořádku. Ještě zkusím to CDI.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 pro 2013, 04:09, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
24 srp 2012, 09:07
Tak abych to nějak uzavřel. Jiná CDI nepomohla, zkoušel jsem jiný karburátor, už mě to nebavilo. Prodal jsem ho na díly. Naštěstí jsem na něm až tak moc neztratil a koupil jsem GILERA STALKER. to je jiná liga.jede a podvozek a tlumiče jsou taky o něčem jiném.