Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
10 říj 2012, 20:05
Čau jsem začátečník koupil lsem peugeota a mám problém se světlama z počátku nesvítily vubec ani předek ani zadek (brzda blinkry fungují )potom chvíli svítily i na volnoběh a teď z ničeho nic nesvítí pouze někdy při plných otáčkách se lehce jenom rozžhaví vlákno ale to jako by nic.
Nemáte někdo radu po čem jít a co kde změřit ?
Předem moc díky za jakýkoli nápad.
10 říj 2012, 20:09
Zemnění motoru, relátka, spínače, vyhnilý konektory, chce to vzít šéma a měřit ..... Možná to půjde i bez šématu .. Bude to nějaká blbost ...
10 říj 2012, 20:13
Nevím co je to šemat?
10 říj 2012, 20:18
Schéma
10 říj 2012, 20:21
jj to samozřejmě nemám je to skůtr 2002 a bohužel nic k němu nemám nedá se někde stáhnout ?
10 říj 2012, 20:28
Elektrické schéma zde:
epsn0150sr6.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
11 říj 2012, 21:06
Díky moc snad něco najdu.
dnes jsem vyčistil všechny konektory a prostříkal jsem je kontoxem a stále světla jenom mžourají a to jenom při plných točkách.Měřil jsem dobíjení a dává 12,6 V. Co vyzkoušet dal
11 říj 2012, 21:23
A co regulátor napětí ! Já ho měl na suzuki kataně v pytli - žárovky mi ovšem praskali a nový jsem tehdá musel koupit origo za 7tis.Kč neboť v tom bylo spínání, který v Ignitechu neuměli vyrobit !
11 říj 2012, 21:26
jak se dá změřit ten regulátor ale 7 tisíc to je teda prda.
11 říj 2012, 22:05
hi, regulátor napětí ti prodám z Peugeota Vivacity, rok 2002 za 2stovky + poštovný, myslím že by mělo sedět, myslim si ale, že to bude zapalováním. To eventuelně mám taky - komplet bych ti ho přenechal za tisícovku. Ale zkoušej jít po kabelech, relé, atd než budeš investovat větší částky.
12 říj 2012, 18:43
Jo budu to muset nechat proměřit nějakému elektro machrovi já totíž elektrice vubec neholduji .
dnes jsem opět prošel kontakty a nic jsem nenašel ale měřil jsem na svorkách baterie napětí a při vypnutém motoru 12,1 V po nastartování a přidání plynu tak to stoupne maximálně tak na 12,4 V to je asi málo předpokládám . Co se s tím dá dělat ?
A ještě když se motor prohřeje tak při přidání z volnoběhu začne vynechávat až po chvíli zátahu se srovná a táhne jak má .Jehla je uprostřed vzdušník povolený o 1,5 otáčky ale nemá vliv ani víc povolit ani přitáhnout. Nemáte někdo nápad než to budu muset někam dovést do servisu za těžké prachy.
12 říj 2012, 20:06
Dobíjí ti to buď jen trochu, nebo vůbec. Hledal bych problém v zapalování, regulátorů dobíjení, nebo někde mezi tím. Zapalování jde proměřit, regulátor nevím, ale ten zase tolik nestojí, asi bych ho zrovna vyměnil. Doma se neztratí.
12 říj 2012, 20:24
Myslíš ,že to má vliv i na to vynechávání přirozjezdu jak jsem výše psal ale to asi bude něco jineho ?
12 říj 2012, 21:41
Může to na to mít vliv. Při nižších otáčkách nemusí stíhat dodávat potřebný proud do CDI, atd.. Zkus vyřešit dobíjení a potom uvidíš.
19 říj 2012, 20:25
Problém se světly vyřešen poškozené cívky na statoru po výměně statoru dobíjí 13,7 V . Ale cukání po zahřátí motoru je stejné nemůže zustat zapnutý sytič ? Protože to chytá na drc připadá mi to jako bohatá směs jehla je u prostřed a na vzdušník téměř nereaguje ať ho povoluji nebo přitahuji .