Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
01 bře 2012, 16:23
Prosím o radu. Peugeot Trekker 50 ccm, nešel nastartovat. Zjistil jsem že neháže jiskru. Vyměnil jsem cívku, stále nic, až po výměně CDI začal jiskru dávat. Přesto stále nenastartuje. Když vyndám svíčku a nakopávám, tak plive ven směs, takže benál dává. Zkusil jsem dát benál pod svíčku a nenahodil. Akorát po delší době vystřelil. Vyměnil jsem i výfuk, bo jsem si myslel, že je možná zacpanej karbonem, ale taky nic. Nešel nastartovat ani při demontovaným vejfuku, jen jednou vystřelil výfukovým vývodem vyplivl plamen, až mi chytil hadr co jsem měl na podlaze skůtru, abych si ji nezasvinil směsí při nakopávání. Karburátor jsem vyčistil, rovněž tak i filtr. Nevím co dál.
POMOC!!!!!!!!!!! PROSÍM O RADU. Díky
01 bře 2012, 16:34
A svíčku jsi měnil nebo tam máš pořád tu původní?
Nechal bych si změřit kompresi, jestli to není už vyběhaný, ale třeba je to jen špatná svíce a bohatá směs.
EDIT : Ještě dej vědět co je to za typ, 2T nebo 4T?
01 bře 2012, 19:34
Svíčku jsem dal novou NGK - typ podle výrobce.
01 bře 2012, 21:26
Ještě napiš jestli je to teda 2T nebo 4T, to je dost podstatný.
Pokud stříkneš benzín nad válec a zašroubuješ svíčku, měl by aspoň na jeden cyklus chytit...
Jak to jezdilo předtím? Tu jiskru to přestalo házet z ničeho-nic? Musí to mít příčinu
CDI je originál náhrada?
01 bře 2012, 23:55
ahoj a díky za trpelivost. Skůtr je dvoutakt, vzduchem chlazenej, r.v. 2000. Má najeto podle tacháku 19000 km. Startér točí úplně nádherně, žádný podezřelý zvuky apod. To vyměněný CDI je ze stejnýho skůtra. Jak to jezdilo předtím nevím, dostal jsem ho od známýho z Rakouska a chci ho mít na chatě na houby a tak podobně. Řekl mi, že jen nejde nastartovat. Právě mě udivuje, že nenaskočí ani na chvíli, když dám benzín pod svíčku.
02 bře 2012, 00:00
Napsal jsem ti SZ, když na to spěcháš tam ti určitě hned poradí abys mohl co nejdřív jezdit
02 bře 2012, 00:10
jj, ssuper, to víš, jaro se blíží, tak chci být na chalupě mobilní......
20 črc 2015, 18:07
Dobry den,
Potrebuju poradit skutr peugeot trekker 50 za studena nestartuje, zkouseno vymenit svicku i podlit palivem a nejde nastartovat. Jiskra vpohode
24 črc 2015, 04:52
Ahoj. Tak u mne byl problém ve ztrátĕ komprese. Nejdřív jsem zkusil vymĕnit gufera na klikovce, což je přeci jen za pár korun, ale tím to nebylo. Takže přišel na řadu válec, píst,kroužky a už byl problém vyřešen.....
06 srp 2016, 21:25
Ahoj zasílám své řešení problému. Chování mého Peugeotu bylo naprosto totožné s tím co zde bylo napsáno. Po zásazích jako svíčka, vyprání karburátoru, výměně aut. Sytiče jsem si vzpomněl že jako kluk jsme na Pionyru také čistili výfuku. Od montován jsem výfuku jelikož skútr je tak dokonalý a výfuk je nerozebiratelny a on Hajzlík po měsíci laborovaní a ukecavani na první otočení starterem naskočil. Do výfuku jsem nalil litr benzínu a z konce ukáply 3 kapky, tak byl zanesený, přitom při poslední jízdě 50ka lítala bez problémů 70km/hod. Nechápu. Právě jej vypaluji a uvidím jestli jej zachráním. Nechápu, že u dvoutaktu je tento díl nerozebiratelny. Prostě Francouzi.
06 srp 2016, 22:51
No-JiRo-tvuj příspěvek je trošku off topic
1. Problém byl již dávno vyřešen a popsán
2. Nevím co bych ziskal povesenim vyfuku?
3. Nejen frantici, ale drtivá většina výrobců má monoliticky vyfuky v sérii