od stretavka » 11 čer 2015, 23:19
Jaké tam je CDI a máš nabitou baterku? Mĕl jsem podobný problém u Elysèo 50. Vše jsem vymĕnil (svíčka,gufera, píst válec i kroužky, podtlakovej ventil nadrže, sytič i klapky) a stroj stále ne a ne naskočit ikdyž jiskru dával. Vymenil jsem nové cdi a furt nic. Pak jsem vymĕnil baterku a od tý doby bĕží jak hodinky. Ale hlavni zavafa byla v cdi (zkusil jsem to se starym cdi a novou baterkou a jiskra byla ale motor nenaskocil). Takže z mé zkušenosti- Peugeoty s immobilizerem jsou hajsavý na pokles napĕtí AKU,cimž se ti blokne immobilizer a pokud ho neumiš zresetovat tak musiš použít cdi s bypasem immobilizéru. Je to ale dražší oprava....
Tak hodnĕ zdaru a dej vĕdĕt až prijdeš na závadu.
-- 11. 6. 2015 23:21 --
Jaké tam je CDI a máš nabitou baterku? MÄ•l jsem podobný problém u Elysèo 50. VÅ¡e jsem vymÄ•nil (svÃÄka,gufera, pÃst válec i kroužky, podtlakovej ventil nadrže, sytiÄ i klapky) a stroj stále ne a ne naskoÄit ikdyž jiskru dával. Vymenil jsem nové cdi a furt nic. Pak jsem vymÄ•nil baterku a od tý doby bĕžà jak hodinky. Ale hlavni zavafa byla v cdi (zkusil jsem to se starym cdi a novou baterkou a jiskra byla ale motor nenaskocil). Takže z mé zkuÅ¡enosti- Peugeoty s immobilizerem jsou hajsavý na pokles napÄ•tà AKU,cimž se ti blokne immobilizer a pokud ho neumiÅ¡ zresetovat tak musiÅ¡ použÃt cdi s bypasem immobilizéru. Je to ale dražšà oprava....
Tak hodnĕ zdaru a dej vĕdĕt až prijdeš na závadu.
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....