Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
13 kvě 2013, 22:09
No u toho speedfighta si jeste stihne dat kafe za tech 5min.
14 kvě 2013, 00:19
hlavne jen vybrus za 1500,- je blbos kdyz ti ho jinde udelaj za 250,- k tomu pist s krouzkama, nejaky to tesneni a mas to za nakejch 17kylek. Pokud to je tim valcem. Ale za 5min. to nebude, to davaj chlubivy mazaci
14 kvě 2013, 06:28
Nikdo tady výbrus za 1500 neřešil. Chtěl za ty peníze ojetej válec,tak jsem mu napsal že za ty peníze má novej...
S výbrusem se vleze do litru a je to víceméně jako by dal novej válec.
14 kvě 2013, 08:26
Díky moc za rady. Z toho scootlandu mi ten jetej válec přišel dobrej, protože nestojí moc a nemusím kupovat novej.
K tomu výbrusu se chci zeptat, kdybych ho nechal udělat. Jaký mám koupit píst? Musí být větší? Případně jak zjistím jak má být velký.
Díky.
14 kvě 2013, 08:46
To jsme zase z5 u toho co jsem psal. Napřed to musíš rozebrat a zjistit v jakym stavu je válec,do té doby nemá cenu nic kupovat! Pokud se jen máznul píst,tak bohatě stačí Bčkovej píst (pokud tam je origo bez výbrusu),ale pokud by byla nějaká hlubší rýha,tak bude potřeba udělat třeba o 2 velikosti větší výbrus,ale to nepředpokládam. Počítam že bude klasika jen máznutej píst. Takže podle toho pak koupíš pístní sadu a dáš i s válcem na výbrus. Nebo se poptej tam kde výbrus budeš nechávat dělat,třeba ti seženou i pístní sadu a rovnou to na ni přebrousí a budeš mít méně práce.
14 kvě 2013, 08:55
Dobře, dnes po obědě to půjdeme rozdělat a uvidíme, co s tím je. Kdyžtak hodím fotku, jak válec vypadá. Pokud bude zadřený a bude jen mázlý, jak říkáš, tak koupím pístní sadu a hodím ji i s válcem někam, kde dělají výbrus. Zatím díky za rady.
18:00 edit:Tak jsem oddělal hlavu, byl nad pístem bordel, jakoby piliny a roh pístu byl trošku zadrbanej. Tak jsem to vyčistil nasadil zpět s zkusil startovat ( startoval jsem bez airboxu a bez výfuku ) startovat jsem zkoušel se starou i s úplně novou svíčkou. Když jsem zkoušel startovat a poté vytáhl svíčku ( novou ), tak byla úplně suchá. Ale do karbecu benzín jde. Je možné že by ho nepustil automatický sytič? Když jsem ho oddělal a otočil klíčkem tak jehla v automatickém sytiči nevyjela. ( nevím jestli vyjet má, nebo ne. Ale na Hondě Lead 100ccm vyjíždí při otočení klíčem v zapalování )
Tak teď jsem v pasti a nevím co s tím. Proto prosím, kdyby jste někdo věděl.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 lis 2013, 02:46, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
14 kvě 2013, 22:10
Sundej válec,ne hlavu.... Pokud jsi měl na pístu nějakej bordel kterej tam nemá co dělat,tak je nesmysl to skládat a pokoušet se startovat. Může se ti stát že to poškodíš ještě víc. Vyfotil jsi nám to ?
14 kvě 2013, 22:29
Nevyfotil, jelikož jsem to celé rozděláné neměl, jen tu hlavu. Takže fotku až to bude celé rozdělané, nevíš jestli budu muset půlit motor, abych válec sundal?
Edit: ještě docela průser, proč nejde ten benzín do válce při startování ( motor nechytl ani když jsem benzín nalil přímo do válce.
14 kvě 2013, 23:58
Ne půlit motor opravdu nemusíš ))))) Tak jak jsi sundal hlavu,tak stejnym způsobem stáhneš ještě válec,nic víc to oproti hlavě neni. Zadřenej válec nenastartuješ. Nejsou tam tlaky na zapálení směsy a je možný že se ani nevytvoří podtlak aby otevřel podtlakovej ventil kterej pouští benzin z nádrže. Koukni i na klapky v jakym jsou stavu.
15 kvě 2013, 08:21
Tuner má můj obdiv za trpělivost. Sleduju, jak to tady dopadne s tím výbrusem. Mám zadřenou sedmdesátku čínskou litinu která jezdila výborně, nyní čínský nikasil na yamahu jog a ten výkon je takový nijaký s DO 17,5, možná ten fuk tomu nesedí.
Pružnost,odpich po městě ujde ale špičku to nemá. Tak uvažuju o výbrusu a návratu zpět k litině.
15 kvě 2013, 08:53
Taky musim tunerovy složit poklonu já to já jsem to nevydržel.
15 kvě 2013, 23:07
Kdyby jsem to dělal já sám tak by to bylo jednoduché, ale já si jako úplnej lajk, co umí maximálně vyčistit karbec u babetty, si netroufnu rozdělávat válec a takové věci. A kamoš co mi to dělal sám neví a nemá moc čas zjišťovat co s tím je a nechci zkoušet každou blbost, co by to mohlo být, když to stejně nakonec bude přidřené asi.
Takže to zítra hodím k borcovi do Brna, který mi vždy vše dělal a ten mi to zjistí a pak už jen budu objíždět vše potřebné a shánět díly, aby to mohl opravit.
Takže díky moc všem zúčastněným v tomto tématu:)
16 kvě 2013, 06:42
Pokud se toho budeš pořád bát tak se to nikdy nenaučíš. Nic na tom neni a neni se čeho bát. Další bonus je ušetřenej čas a peníze za objíždění servisů....
Neni to o nic složitější než vyčištění karburátoru u babety.
16 kvě 2013, 13:02
Tak tak a hlavne na tom nejni co zkazit. Jenom si nech nasadit krouziy na pist aby jsi je nedal obracene a pak uz je to brnkacka.
19 kvě 2013, 22:35
Tak na válci není ani škrábnutí, ale je prasklý pístní kroužek, který udělal neplechu. Takže asi nová pístní sada.
Chci se zeptat do budoucna, používám olej Castrol 2T (červený obal), doporučili mi olej Valvoline. Co myslíte?