Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
03 čer 2010, 20:27
zdravím všechny, vzhledem k tomu,že jsem nikdy dřív skutra neměl,tak by mě zajímalo jestli je možné,abych při řízení cítil vibrace řemenu? nebo to může dělat i něco jiného ? díky všem znalcům
03 čer 2010, 20:32
To nejspis nebude remen..
Pri jake rychlosti to vibruje...vibruje cely scoot nebo jen citis vibrace?
03 čer 2010, 20:34
Jeste by mozna bylo dobre rict o jaky model skutru se jedna
03 čer 2010, 20:40
mam speedfighta 50 ma to najeto 5tis ...no necitim to vždy jen nekdy při rovnoměrných otačkách cítím zrychlovaní i zpomalování těch vibrací
03 čer 2010, 20:58
dela to i na stojanu?
03 čer 2010, 21:05
na stojanu ? tak to jsi mě zaskočil
no prostě jedu řekněme v rovnoměrných ot. a cítím takové zrychl. nebo zpomalováni vibrací. někdo by to možná neřešil, ale já si nechám rád poradit od zkušenějších
díky
03 čer 2010, 21:13
kde ty vibrace pocitujes?
03 čer 2010, 21:25
citim to v řiditkách a sedle...nechci špekulovat,ale moc bych nedal zato,že to vychazí od toho variátoru.pořád jsem si říkal,že tobude tím řemenem
na stojanu to asi nedělá prostě jak se točí kolo a běží motor...jinak motor si krásně přede, tak nevím.
03 čer 2010, 23:05
no a neni to od predniho kola?
04 čer 2010, 17:43
jako myslíš ložisko nebo tuknutý rýáfek ??....jinak s motorem snad nemůže nic být když má 5 tis. ne ?
04 čer 2010, 17:52
muže to byt klika nebo ložiska ale nwm no peugeot je nizko votačkovej tak by nemusela byt klika nebo ložiska v haji ale pokud jdou vibrace od motoru tak byto mohla byt klika nebo ložiska
04 čer 2010, 18:03
ty vibrace nejsou ruku v ruce s otáčkama..proto mě napadá řemen nebo něco ve variátoru...ještě jsem to neměl rozhozené, ale o víkendu už sundávám kryt a jdu se kouknout
07 čer 2010, 14:39
U me SR50 factory je to poznat taky a jsem si jisty ze to jde z variatoru. Kdyz zrychluju tak pri cca od 50km/h citim velmi pomalou lehkou "vibraci" treba 2Hz ale namodulovanou na jine nosne frekvenci pokud dale zrychluju tak se uplne zastavi cca v 57 km/h a pokud se zrychluje dale tak se opet na chvili obevi ale v opacne fazi. 100 procentne tento typ vychazi z konstrukce variatotu a lezi pocitam v oblasti kdy obe remenice maji stejny prumer. Dalo by se to prirovnat k stroboskopickemu efektu
08 čer 2010, 17:32
Co popisuješ vypadá jako kosmetická vada. Jemné a měnící se vibrace můžou vycházet ze zadní řemenice variátoru a spojky. Vibrace se mění rychlostí jízdy a ne otáčkami motoru. Vizuálně na tom nic nenajdeš. Celá sestava má při nejtěžším převodu víc jak dvojnásobné otáčky než motor, vibrace způsobuje jemné nedovážení celku zadní řemenice, (kontrastní pružina, spojka a spojkový zvon). Sám jsem to při odlehčování spojových paken rozvážil a šly z toho neuvěřitelné zvuky, které opětovným vyvážením zmizely. Dalším zdrojem může být koncový převod ale ten je asi téměř nesmrtelný. Pokud je to někde v ložisku tak se to časem projeví.