Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
04 zář 2012, 17:12
Tak ke to špatné, volali mi ze servisu ( nemam ho ve scootlandu ) že neví co se skůtrem je, že byl celý rozdělaný a pořád neví.
04 zář 2012, 17:35
Tak je to zadřené, válec píst.. Co všechno je po zadření potřeba koupit na výměnu? Řekl mi že to bude min 5000kč
04 zář 2012, 17:46
Co všechno, to by ti řekl asi někdo od fochu, myslim, že Tuner by ti to tady mohl popsat.. Já tyhle motůrky moc neznám. Na autech (blok motoru případně samotný válec, píst, šály, klikovka, atd..). A nevyplatilo už by se sehnat jiný motor ? Jde o to proč se to zdřelo (přejetý olej ? žádný olej ? olej v benzinu ? nebo jen únava materiálu ?) a co všechno se zadřelo. 5tKč nemusí být konečná ani náhodou..
04 zář 2012, 17:48
Říkal něco o válci, pístu.. že se to celé rozsypalo. A že mo pošle kalkulaci na vše, ale že to bude min 5000kč.
04 zář 2012, 18:12
Tak prvně všechno komplet rozdělali jak jsi psal a zavolali ti s tím, že neví co s tím je a nakonec ti zavolají, že je to zadřený? To měli rozdělanýho celýho skútra a že je to zadřený zjistili až to prošli celý znova ? To měla být jedna ze základních věcí co měli zkontrolovat ne?....pak by jsi mohl napsat kde to máš v servise
Edit : A pokud je zadřený válec a nepoužitelnej píst, podívej se rovnou po nějakým válci Malossi, rovnou si to poladíš, do 5 litrů úplně v klidu si myslím, zkus projet nabídku...
04 zář 2012, 18:23
Třeba tenhle válec je včetně pístu?
http://www.scootland.cz/zbozi/dr-valec- ... eugeot-ac/ A kdyby jsem tam chtel dat 70ccm valec, bylo by treba neco jeste menit?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 lis 2013, 17:57, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
04 zář 2012, 20:16
Nejdřív bych asi zjištoval,proč se to zadřelo
04 zář 2012, 20:25
Asi protože jsem jel na plný plyn, myslíte že to není tím, že jsem to utahal?
04 zář 2012, 20:50
není žádný důvod aby se zadřel motor jízdou na plný plyn.Motor zadřeš tím,že ho neuchladíš,nemažeš a nebo nastane nějaká mechanická závada
04 zář 2012, 20:56
Mně to tak bylo vysvětleno, že jsem ho utahal tím že jsem mu musel hodně dávat.
04 zář 2012, 21:44
nejspíš sami nevědí,tak je to jednodušší říct,že jsi tomu dával. A co jako,že jsi na tom jezdil?Pokud v tom byl olej,dostatečný množství a správnej typ tak snad bys ho mohl jedině přehřát,pokud to je chlazený vzduchem,to znamená ve vedru ho trápit někde na místě.Jinak by se při normálním zacházení měl ten motor stíhat uchladit.
05 zář 2012, 07:05
Oleje tam bylo dost a kvůli teplotě to taky nebylo. Skůtr běžel 5 minut před tím co se to stalo. Takže se přehřát určitě nemohl.
14:37 edit:Chtěl bych se zeptat, kdybych chtěl do skůtru dát 70ccm válec, co by to vše obnášelo? Musel by se dát jiný vzduchový filtr a větší trysky? Případně co ještě.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 lis 2013, 17:58, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
05 zář 2012, 16:22
pokud je to jenom liznuty, da se to jeste zachranit
pokud se to rozsypalo cely, tak je na miste starat se o to, jestli toho taky neni plnej karter
koupit pist s valcem je to nejmensi, ale skutecne bys mel zjistit proc se to zadrelo (chuda smes, spatne chlazeni, nebo taky treba nemaze)
v tom tvym setupu by se to zadrit nemelo jen tim, ze tomu davas za usi
"odbornikum" ktery nejsou schopny prijit na to, ze je to zadreny, bych se zdaleka vyhnul
staci koupit 70ccm kit, urcite pretryskovat karburator (radsi taky vymenit za vetsi) a se zvetsovanim pristupu vzduchu se musi opatrne
ovsem toto je nizkootackovy motor, nejsem si jisty, zdali mu 70ccm kit pomuze, skus si o tom neco nacist
05 zář 2012, 16:50
To se zjistí, ale kdyby nemazal tak se prostě zadře a nerozsype se ne?