Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
01 dub 2011, 05:50
A je to tak snadné i u vodou chlazených verzí?
01 dub 2011, 06:18
přestaň tu řešit blbosti a doval to někomu kdo ví co s tim..zatim jsou tu napsaný tři stránky o hovně a přesná diagnoza v nedohlednu.
01 dub 2011, 06:35
Stalo se mi to včera, bude to muset počkat po víkendu. Ale jenom se ptám.
01 dub 2011, 07:11
Pokud jsi nikdy tohle nedelal, tak se do toho ani nepoustej. Stejne se z nejvetsi pravdepodobnosti bude jednat o vymenu nejakeho dilu.
Treba by se tu nekdo ochotny Tobe pomoct s opravou nasel i zde na foru.
01 dub 2011, 07:17
osobně bych ti rád pomohl ale mám to k tobě trochu z ruky
01 dub 2011, 12:23
Fox13 píše:Stalo se mi to včera, bude to muset počkat po víkendu. Ale jenom se ptám.
No a ptáš se blbě protože věštit ze zavřený motoru kterej nikdo neviděl je jako věštit ze skleněný koule.
jo a jen tak mimo..je dobře ,že jsi ten motor nastartoval..je dost možný ,že ten špatnej píst sebou vzal i do věčnejch lovišť i kliku..HOWG
01 dub 2011, 14:40
Rady píše:aumirek píše:jenom pro vaše info zastrčíš li cokoliv do válce tak rozhodně neuštípneš píst.Běžně jsem používal šroubovák jediné co hrozilo bylo ohnout ten šroubovák zdupat závit na svíčku případně vytlačit rýhu do pístu která ale ničemu nevadila.Pokud něco prasklo nebylo to uvnitř válce ale jinde.Snad jediná možnost pokud by to strčil až do výfuku tak muže vylomit kousek válce ale mám za to že to je neproveditelné.
Takove rady si prosim nech pro sebe. Radeji obetuji 110,- Kc nez neco kur...
rady jestli umíš číst tak jsem nikomu neradil že to takhle má dělat nicméně osobně jsem to použil možná 100 krát u ruznych motoru.A popravdě i ty víš moc dobře že takhle opravdu nemuže vyštípnout píst nicméně s tebou souhlasím nekecat a podívat se co se stalo.a mimochodem to už takhle nedělám ale vyrobut si ten přípravek je 10 minut práce s nulovými náklady
Naposledy upravil
aumirek dne 01 dub 2011, 14:42, celkově upraveno 1
01 dub 2011, 14:41
tak podle toho jak píše tak je to takovej začátečník moc bych ho dotoho nenutil ...... at to dá někomu kdo tomu rozumí ... napiš si sem na fórum jestli by ti nato někdo z okolý nekouknul
01 dub 2011, 14:57
Aumirku jde o to, ze si to nekdo precte a podle tve zpusobu to bude pak delat a pak to bude resit zde na foru a nebo v servisu. Proste ja to povazuji za zpusob, kdy se docela jiste neco poskodi ac to treba nema na funkci vliv.
Jinak mam obavy, ze mohlo dojit k ohnuti ojnice, protze jinak i nedovedu vysvetlit proc to tak rachoti.
01 dub 2011, 15:10
Dneska s mechanikem rozeberem motor a uvidíme, co s tím bude.
01 dub 2011, 15:20
dej pak vedet jak to dopadlo
01 dub 2011, 16:53
rady jak říkám neradil jsem to ač v dávných dobách jsem to mnohokrát takhle dělal nicméně chce to použít i rozum ne jen sílu.Na druhou stranu neuškodí znát třebas i takovej nekorektni postup někde daleko od pomoci ti muže vytrhnout trn z paty.Ta klika mne sice také napadla to by ale musel sakra zabrat ale moc nevěřím že to bude ono to by ho ale asi nezachránil ani ten origoš přípravek sám jsem zvědavej co to bude.
Ps ale vzhledem k tomu že není nijak moc odborník čert ví co ještě udělal případně co mu spadlo do válce uvidíme až napíše co to bylo
03 dub 2011, 11:29
Tak tedy. Přípravek "ohnul" výfukový kanál a hranu pístu. Ten zoubek na hraně kanálu potom způsobil rejhu na pístu. Naštěstí s tím nestalo nic víc. Klikovka i ojnice jsou v pořádku. Pokud mi to vyjde, vezu ještě dneska válec na výbrus.
P4034383-1000.jpg
P4034382-1000.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
03 dub 2011, 13:08
tvl co to máš za přípravek to rveš vejfukovím kanálem mezi píst a válec ne ... ? xD xD piston stoper se tam šroubuje svíčkou
03 dub 2011, 13:48
to už se řešilo výše
4.4. edit:Tak verdikt zní, že stačí přebrousit ten zoubek a dát nový kroužky. Docela jsem si oddech, protože válec má povrch z nikasilu a výbrus by prej byl pěkně drahej. Takže tak
Naposledy upravil
KYBLOS dne 15 pro 2013, 14:22, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou