od Mr.Voza » 31 led 2015, 15:12
Že máš jinej válec se zachováním původního objemu, to vůbec neznamená, že nemusíš ladit zbytek motoru. Ten novej válec může mít jiný časování kanálů, tím muže mít teď celej motor jako celek uplně jinou charakeristiku - tzn, nutno naladit ideální směs, na zajetí válce radši bohatší a po zajetí ubrat. Motoru teď můžou vyhovovat jiný otáčky a nastavení variátoru z původního válce tomuhle nemusí vyhovovat - tzn, potřeba naladit válečky ve variátoru, nevylučuju ani pružinky ve spojce. Zajíždět aspoň 500km - přimazávat olej, jezdit na bohatší směs a netejrat to na plnej knedlík. Podle toho, co píšeš, že to chcípalo, už máš možná přidřeno - pro klid v duši bych určitě mrknul na píst a válec, jak jsou na tom.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP