Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Peugeot Speedfight 100 - podruhé zadřeno

07 črc 2014, 12:44

hoj pánové,řešil z vás už někdo písty značky K.H.C ?koupil jsem totiž v dubnu speedfighta 100 rok 2003 a původní majitel dělal výbrus+novou pístní sadu v listopadu a na ní bylo najeto do 500km,mě se to zadřelo po ujetí 150km.Tak jsem to rozhodil a píst na sračky,rýhy ve válci atd.Nechal jsem udělat výbrus+opět novou pístní sadu kupovanou na wemoto.cz za nějakých 1000kč značky K.H.C. a po ujetí 60km opět píst na sračky.Oba písty jsem okukoval a jsou stejné značky-tedy K.H.C.tak mě napadá jestli to je nějaký čínský zmetek a po nějakém prohřátí se prostě zbortí.Samozřejmě přimazávání funguje,preventivně liju olej i do benzínu a žádné jízdy na plný plyn.Chlazení je taktéž bez problému.Ono je totiž docela prekérka na to vůbec nějakou pístní sadu koupit,nabízeli mi i Malossi píst za nějakých 2800kč a když jsem volal do malossi.cz tak oni výbrusovou sadu nedělají-pouze origo rozměr.Ještě jsem našel zase nějaký BARIKIT ale co je tohle.co teď?

Re: speedfight 100 podruhé zadřeno

07 črc 2014, 22:12

napada me pouze,byly spravne nasazene pistni krouzky ? Protoze pokud mazes,chladis a pist neni propalenej,nenapada me z ceho to muze byt. Btw ja na 1 pist jezdim 12 let,menim jen krouzky :D Zkus vic popsat jak vypadal pist,nebo fotka. Takhle se to tezko odhaduje.

Re: speedfight 100 podruhé zadřeno

08 črc 2014, 10:35

Fotografie0281.jpg


-- 08 črc 2014, 10:36 --



-- 08 črc 2014, 10:37 --

-- 08 črc 2014, 10:42 --

kruhy jsou zapečené taky,nemyslím že byly opačně a jěště ve dvou případech,sázím prostě na to že to je čína a je to z materialu co tlučou čínské děti v kamenolomu,objednávám origo set-válec+pístní sadu,nabízejí ji za nějakých 6tis,ta už musí být v poho,jiné řešení stejně nemám
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: speedfight 100 podruhé zadřeno

08 črc 2014, 11:54

A funguje Ti olejové čerpadlo ?? Jako by to nemazalo.

Re: speedfight 100 podruhé zadřeno

08 črc 2014, 13:24

ky mi prijde ze nemaze. Urcite sis vsiml ze ma pezot rozdelene plynove lanko na 2, jedno ke karburatoru a druhe k olej cerpadlu,vyndej sedlo a koukni zda se hybe kdyz tahas za plyn. Pokud ano,az vymenis valec a pist,dej si do nadrze treba litr benzinu s olejem 1:50 a vyndej hadicku oleje co vede do priruby,kousek se projed a uvidis zda budes mit zadelany skutr od oleje,neboj se vzit za plyn,olej to davkuje podle plynu. Ale protoze je cerpadlo tusim nak propojene s hrideli,jak se toci motor toci se i takove packy v cerpadle,to vypadalo ze nemuze selhat. Takze pak taky kontrola hadicek,olej filtru,mozna i toho ventilku kam se pripojuje hadicka na prirube.Pokud si lil trosku oleje do benzinu mohlo to na to fungovat dokud si nejel moc daleko nebo tak,ale pokud mu nedas minimalne 40:1 a neslape olej z cerpadla,zadres.

Re: speedfight 100 podruhé zadřeno

08 črc 2014, 21:43

píšu že přimazávání funguje-vyzkoušeno ale stejně jsem preventivně mixoval benzín v poměru 1:25 a stejně se to stalo,takže oleje až až.ještě mě napadlo na totálně rozladěný karbec-musela by být hodně hodně chudá směs aby se to připeklo ale motor jel úplně bez problémtu,žádné škubání akcelerace plynulá atd a starty v poho,studené i teplé

Re: speedfight 100 podruhé zadřeno

08 črc 2014, 22:16

ale kdyby si mel tak moc chudou smes aby to zadrelo motor,to by si musel poznat na svicce (bila barva) ale to sem snad nikdy nevidel.Kdyztak koukni jakou mas velikost hlavni trysky v karburatoru. ja tam mam tusim 86 nebo 88,ted z hlavy nevim presne. Je to zahada jako kdyz mi po tom co pezot zmokl nechtel ani startovat,umrel na elektriku. Odplastoval sem ho,2x vycistil vsechny kontakty,promeroval a nic. Po treti sem to delal ze zoufalstvi,nic navic oproti minulym pokusum a najednou se rozbeh. Nekdy je to proklety

Re: speedfight 100 podruhé zadřeno

09 črc 2014, 19:09

já pořád sázím na ty písty,že to jsou zmetky z nějakého shit materíálu,dělám auta a motorky 15let a doposud jsem nic takého neviděl

Re: speedfight 100 podruhé zadřeno

10 črc 2014, 00:34

Na aky rozmer bol vybrus ? vzduchom chladene maju mat vecsie vole... meral si piest ?

Re: Peugeot Speedfight 100 - podruhé zadřeno

20 črc 2014, 09:36

tak problém vyřešen,udělal jsem další výbrus,novou pístní sadu od barakitu a při skládání jsem nenašel na karbecu šroubek od bohatosti směsi-vypadl někde při prvním zadření,šlo tam max vzduchu-tudíš více teplotně hořlavá směs s následným zapěčením a zadřením,zajímavé že to jezdilo úplně normálně.teď to šlape jak hodinky a jede jak o závod,aspoň poučení pro příště
Odeslat odpověď