Dobrej večír potřeboval bych radu.Koupil jsem Peugeota a zhruba po ujetí 500km mi začal kravit chcípa na volnoběh a při zahřátém motoru nechce startovat... na elektrickej starter to nechytá vůbec a na nakopávačku po dlouhém přemlouvání ....po nastartování to blafe hrozně ztěžka a po přidání plynu to okamžitě chcípne ....měnil jsem na tom svíčku a komplet rozebral a vyčistil karbec a jak jsem se dočetl na tuning forum tak tam měl někdo podobnej problém a vyměnil řídící jednotku tak jsem jí vyměnil taky ale zlepšení žádný.Prosím Vás o radu jelikož skútra potřebuju na ježdění do práce
Pokud nepoznáš jak vypadá sytič,tak nepoznáš jestli funguje. Ve zkratce má nějakou polohu za studena a po zahřátí má jinou polohu.Pokud je na stejném místě (poloze) tak je seklý a nefunguje jak má.Za studena dává méně benzínu než by měl a za tepla je směs moc bohatá a nechce chytit.
Ano je.Ještě je tu možnost vyřadit mechanicky trvalým uzavřením okruhu sytiče karburátoru. Stojí to za pokus dřív, než vyměníš polovinu značkového stroje.