Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
31 črc 2017, 20:07
Zdravím, mám nasledujúci problém:
Problém s nabíjaním:- V skútri peugeot 125 (2009)
- zhorený stator alternátora bol previnutý.
- regulátor pri voľnobehu nedobíja a pri zvýšených otáčkach dáva 13,5 V.
-pri voľnobehu z alternátora vychádza 10 V. Pri otáčkach max 25V.
- Vodiče (3 fázy) z alternátora sú pri naštartovanom motore horúce, taktiež regulátor.
Otázka znie: Vodiče od alternátora tiež regulátor môžu byť resp. majú byť horúce ak nie, kde je chyba ?
Vopred ďakujem za odpoveď.
31 črc 2017, 21:37
Kedze stator zhorel, vymenil si regulator po oprave statora?
31 črc 2017, 21:45
Regulátor se zahřívá při činnosti, proto je na něm žebrování aby se při jízdě chladil.
Jak ti radí Dušan14, zkus vyměnit ten regulátor.
31 črc 2017, 23:14
Regulator bol vymeneny a taktiež riadica jednotka.
01 srp 2017, 11:05
No najprv musis zohnat nabitu baterku tak na 60 az 70%.
Varuj sa toho ze tam budes mat baterku co ma zly článok.
Az tam zalozis tu 60% baterku mozeme sa bavit o merani napatia pri dobijani. (ono totiz to merat dobijanie na vymlatenej baterke je zavadzajuce). Ano altik kable aj regulator sa hreju. Niekde viac niekde menej. Na velkych masina je skratovy prud cca 10-15A na fazu (ak to meras beznym merakom,v skuyocnosti je ten prud mensi). Na co je dobre si dat pozor ziadne doma lisovane konektory tam nemontovat, vzdy ich musi zaspajkovat, a použiť prierez aky urcil vyrobca. Takze ak ty ten co ti to prevyjal dal nejake troska tensie vodice, ver tomu ze sa budu hriat viac ako by mali. Inak s principu veci je ten regulator skratovy, tak ze co nejde do svetiel alebo baterky tak sa vyziari vo gorme tepla na cievkach a regulatore.