Ahoj kluci, díky za rady, bratranec mi mého fešáka rozebral, našel tři filtry, jeden úplně vypojil, taky jednu zaslepenou (zataženou) hadičku, ze které šel po nastartování, po jejím "odškrecení" vzduch. Bohužel už nevím, co s ní provedl, poněvadž jsem ho nechala v klidu opravovat (postávala jsem tam jak páté.. vlastně třetí kolo u skútru
), tak jsem šla na kafe. Po asi dvou hodinách mi na něm někam odjel, předal mi ho jako pojízdný a protože jsem musela rychle odjet, už nebyl čas na to vysvětlit mi, v čem problém tkvěl. A já, jakožto blondýna na skútru, toho času potřebuju poněkud více
Takže Vaše rady ohledně zkontrolování cesty paliva k motoru byly asi správné. Domů jsem dojela, zase má sílu, zítra podstoupí zkoušku jízdy do a z práce, tak uvidím. Jestli zítra zvládne 40 km, budu si zas moci hvízdat do helmy
Jo, a ještě, okamžitě po odendání plastů ho praštilo do oka, že mi chybí matka u tlumiče, čehož si ten serviceman vůbec nevšiml, hlavně že prej ho celýho proklepnul a vše zkontroloval.
9.8. edit:Tak jsem dnes zase nedojela, prvně zdechnul na semaforu na jedné z nejfrekventovanějších křižovatek v Plzni, intenzivně troubící kamion za zadkem, slušná práce
Naštěstí po pár minutách zoufalství na chodníku nastartoval, pak asi kilák před bydlištěm, to už nastartovat nešel, takže jsem ho odtlačila. Už sháním autorizovaný servis, ale v Plzni žádný není, údajně v Klatovech, ale tam nedojedu, leda tak vzít s sebou stan a obětovat víkend
Tak sháním nějakého plzeňského šikulu. Chybí tam prostě ta součástka, kterou servisák vyhodil jako nepotřebnou, o tom už prostě nepochybuju.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 24 pro 2013, 10:06, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou