od Jirka1988 » 20 dub 2020, 09:57
Na variátor jsem se díval 2x, ale byla to spíše jen vizuální kontrola, kdy jsem změřil řemen, vyfoukal prach atd. Vše takhle v pohodě. Do rozebírání jsem se zatím nepouštěl, protože nemám zatím potřebné nářadí, včetně držáku polořemenice a taky ten Loctite musím koupit. No ale celkově mě to už se*e ten zvuk, je to takové hlavně ještě při dojíždění bez plynu nebo na volnoběh v menší rychlosti, přijde mi to jak zpátečka na autě. Aby nebyly vykousané zuby v převodu? Napadlo mě, olej v převodu, dává se na zajíždění jako motorový a po 1000 km vymněnit? Protože ten co jsem vypustil, byl totálně černý, tak jestli náhodou už neztratil své vlastnosti nebo tam nebyl stejný co na zajetí v motoru a zapomněli vyměnit a poškodilo se ozubení? Kdybych chtěl ozubení zkontrolovat, dát dolů kolo a vypustit olej samozřejmě, dále pak jen sundat ten blok s bubnovou brzdou? Manuál mám vytištěný, sice v AJ, ale raději se ptám. A co se týče servisu, tak si iluze nedělám, už jsem si zvykl, že nepátrají ale mění kus za kus, ale na přístup co chcete, tohle je ten "sociální" skútr za 70 litrů, chrastí to tam normálně a ne nějaká Africa Twin za 300, nezdržujte, tak tohle mi bude tlak zvedat hodně dlouho.