forester píše:... Ja som tam ale už nedával motorový ale predovový hypoidný Repsol ... A tak isto som ho dával do ... Hornet ...
srnka1010 píše:Ten hustý olej si vymenil a zvuk ostal?.Ozubené kolá sa len tak pre nič za nič nevylámu a to by bol iný rachot.Keď ti to predtým nerobilo,treba popremýšlať čo si robil pred tým na skútri, než to začalo.Ak tam chceš dať iný ako motorový,kúp najredší prevodový olej.K ozubeniu sa cez kolo nedostaneš.Ale to si nechaj až na koniec.Vatiátor ani spojku vyfúkaním úplne nevyčistíš.Ak máš dolu aj kryt variátora,skús to počúvať bez neho.Ten zvuk sa môže prenášať,keď to je zadeklované.
Našiel som videa na You Tube,Je tam popísaný problém s ložiskami zadnej remenice,včetne popisu zvukov a návodu na výmenu.Scootland tam má slušne popísaný návod včetne kontroly variátora.Neviem sem vložiť odkaz,tak si to skús nájsť.
Je třeba hledat pak najdeš ten správnýJirka1988 píše:V pátek jsem navštívil Hondu v Ostravě (Motopark). Zcela jiné jednání, projeli to, rozebrali, za hodinu a půl volali. Vše ok ve variátoru, jen je přidřené ložisko ve víku variátoru, objednali nové, staré provizorně promazali, olej v koncáku vyměnili za ten co tam má být. A světe div se, zvuk téměř vymizel (samozřejmě trochu tam je občas, ale v podstatně menší míře, než předtím. Pokud je to přidřené a jen to promazali, je to logické, vymizí po výměně) Zítra jedu na výměnu nového ložiska. O mém servisu mám jasno, takhle vypadá podle mě jednání na úrovni Hondy a né jako před tím, kdy od boku vypálili, že je to normální a ani se nezaobírali to projet, rozebrat a zkontrolovat.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků