Tak jsem si udělal čas a zkontroloval stav těch válečků ve variátoru a také i stav spojky.
Vypadají vcelku dobře, na dvou jsem našel malé náznaky plošek, řemen měl šířku 22mm a množství prachu bylo v malém množství. Vyfoukával jsem to před cca 1500km, tehdy bez demontáže variátoru. Mám najeto něco přes 4.5tis km.
Pazvuky po kontrole a očištění zůstaly, takže to vypadá na ten napínák rozvod. řetězu.
Překvapilo mě, že od výroby nedávají na matice variátoru a spojky lepidlo. Naaplikoval jsem tedy lepidlo na závity a dotáhl na 54N.m a 49N.m.
Největší opruz je sundávání toho plastu.
Povolení pomocí pneu. rázového utahováku, dotažení momenťák+aretační přípravek (samodomo).
1d7668e1b8ce41aca2fa15d966284016.jpg
2625f0f0cc8f79d897393fba9e9a12a7.jpg
ddc302f79561a85db64c007138a8f9e2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.