od Mr.Voza » 24 lis 2014, 18:32
Jestli je to u zadního kola, tak to bude jedině z převodů - jinde tam olej není. U převodů jsou 2 gufera. Jedno je v prostoru variátoru pod spojkou - když tohle odejde, tak teče olej do prostoru variátoru a vytejká z podkrytu variátoru. A druhý je na hřídeli zadního kola - tudy může olej prosakovat do bubnový brzdy zadního kola - podle toho, co popisuješ, bych to odhadoval právě na tohle. Pak mě ještě napadá, jestli jsi neztratila špunt (nebo jestli není jenom povolenej), kudy se leje olej do převodů a nestříká to za jízdy tam tudy. Stejně tak může bejt nedotaženej vypouštěcí šroub převodovýho oleje, ale tudy by to teklo rovnou na zem a ne po lanku brzdy.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP