Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
06 pro 2013, 03:44
Máte někdo zkušenost s odskákanou zad.gumou , na bocích až ke středu gumy jsou pravidelné cca 6 cm dlouhé plochy a názor na výměnu řemenu var.při uváděném stavu km 27 tis. Mám to koupit ?
06 pro 2013, 10:33
guma - normální motocyklový jev - jestli to máš opravdu hodně, pak máš podhuštěno a v háji tlumiče, nebo jenom v háji tlumiče a nebo jezdíš na hodně měkké nastavení. Osobně nechávám max. tedy 5.
řemen - záleží na stylu jízdy, power, jezdec+spolujezdec, město/dálky, atd.. Někomu vydrží 10tkm, jinému 40tkm i více.. Ovšem výměna řemenu sebou zpravidla nese větší investici než 13tKč za orig.řemen. Doporučuje se toho uvnitř povyměňovat více..(nemám ze své hlavy)
06 pro 2013, 11:02
Nevim, neznám. Valini říkali. Říkali město, brzda/plyn, furt s tlačítkem POWER
.. a že těch řemenů už udělali
Když se nerozsype uplně, píská.. Poznají to podle zvuku. Já jim věřim
Ikdyž ten zvuk pískajícího turba na B650 je skutečně nezaměnitelnej a efektní
06 pro 2013, 12:00
Pokuď není foto té gumy, tak není o čem mluvit.
Mužou to být i TYTO plošky:
Taky jsou cca 6cm.
battlaxsc1.jpg
A řemen 60t.km
( kolega Cíba mě kdyžtak opraví
)
Mimochodem mám nastaveno standartně na 3 i ve dvou a vpoho.
( váha 90+ 55 )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
06 pro 2013, 14:06
No jo s tím řemenem je to těžký,jsou stroje kde to rupne i v 35000 ale tomu hodně pomůžou majitelé, třeba po celodenním výletě zajedou na myčku a prostříkají celého Buráka vapkou no a pruser je na světě .
Jinak ,měnit jen řemen je poloviční práce.
06 pro 2013, 14:20
mám najeto skoro 100 000km a řemen je stále puvodní
06 pro 2013, 16:14
Stroj, ktery neni konstruovan na umyti wapkou je podle mne k nicemu. To znamena, ze i jizda v desti asi bude problem?
06 pro 2013, 17:22
Zajímavý, kam se dostat z oskákaný gumy.
06 pro 2013, 17:51
něco jinýho je déšt a něco jinýho tlaková voda z vapky
06 pro 2013, 17:59
no to je přece jasný - z wapky stříká voda a z nebe padá zásadně H2O
Jinak souhlas s posledním sdělením p@t
06 pro 2013, 20:06
Kamarádi dvou kol všeho věku , díky za Vaše reakce , protože je mi 67 a na dvou kolech jezdím od patnácti , nyní po Suz.srad 750 - 2 x ,Fárošovi , Kavině a nakonec Fayzerovi - lehké kočičce - pro ubírce schopností jdu do důchodstroje Burgm. , taky kvůli mamině , která se mnou za kariéru se mnou již leštila silnici i na boku - vždy to odnesly jen hadry a helmy a nechci ji nechat doma ( prvně" lehla" v šusťáku( nevíte emani" vyjevený ani co to je ) a lakovejch lodičkách v jejích 17 letech. Jel jsem pro ni na " zubárnu" kde byla sestřička , s nově obutou gumou , ta neunesla obvyklý náklon na dlažbě a šli jsme na bok - no psal se ale rok 1970 . "Brno" - z tenkráte VC Brno jsme na JAWě 350 - natuněná motoricky - 6-10l/100 km( dokázala i 170 , ale pak nutná repase všeho ) - dělali za 1,20 min - 155 km dálky Čáslav - Brno - a po staré silnici Praha - Brno . Držte se , jezděte především hlavou a když se najde situace na př. spálit starou gumu , tak klidně pod vlivem , ale nikam mimo akci nevyjedu - ahooooooooj dvoukoláci . P.
Mám něco v " pácu" jak se pro nás motodůchodce patří , tedy Burgmena - - tak sbírám chytristiku od zkušených . Díky moc a moc za Vaše rady
06 pro 2013, 22:49
Josefe, pokud máš nazutou Bridgestone, tak je to klasika... pneu se může takhle oskákat...měl jsem to samé i na přední pneu..ještě na B650 ročníku 2004, je dobré před přezutím skontrolovat nastavení zadních tlumičů a v předních vyměnit kapalinu, dost často bývá rozdílně náplněno..nevím čím to je...takhle oskákané pneu může být také důsledkem přetěžování Burgmanu, ja se také dost často děje..rozhodně bych se podíval který rok výroby je na ní..pak s ní pryč pokud má víc než 5-6 let. Pro stabilnou a bezpečnou jízdu bych doporučoval výměnu pneu za Metzeler Feelfre Wintec..více o nich klidně v topicu o Burgmanu 650..z vlastních zkušeností.
na řemen v CVT se názory různí...vše záleží na tom jestli věříš servisní histórií a km na Burgmanu..pak je to o pocitu a financích