od JRM66 » 29 kvě 2017, 01:24
Pánove môže mať vplyv na nadspotrebu u carb. verzie z pôvodným podtlakovým čerpadlom ked sa vymenila kablovačka aj z pôvodnou jednotkou za novšiu z el. čerpadlom pre ešte pôvodný karburator Keihin, ide o to že skuter ma dlhodobo vysokú spotrebu a nepomaha ani nastavovanie bohatosti zmesi na karbecu kde stále po každej štvrť otáčke je bádatelny tmavší dym z vyfuku. Jedine čo ma napada či to nemôže suvisieť s tým že tam nieje karbik ktorý bol pre to čerpadlo, možno že je inač nastaveny alebo odlišny od podtlakovej verzie alebo je tam úplne jedno či je podtlakové čerpadlo alebo elektrické čerpadlo? Prosím poradte mi niekto čo s tým urobiť aby to bolo zase OK, dakujem za odpovede!
Jo a mimochodom aj to celkom blbo štartuje a voľnobežka dostava dost hodne na pr.el.
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST