Takže nejdřív k tý nový baterce - po 30ti vteřinách je nabitá, protože za tu dobu, co jsi jí nenabíjel se sama navybila - což se u nový baterky dá předpokládat.
Teď k tý starý baterce, která ti ani neprotočí startérem - ta už prostě má malou kapacitu, takže je hodně rychle vybitá, ale i hodně rychle nabitá - proto ti nabíječka začala po chvíli nabíjení hlásit FULL - protože ta baterka už byla skutečně nabitá na svojí maximální kapacitu, která je ale ve skutečnosti třeba už jenom 1/100 tůvodní kapacity.
A teď k těm nabíječkám z Lidlu -
dopl-islusenstvi-f60/opet-nabijecka-v-lidlu-t4554.htmlJinak jsou z Lidlu 2 verze - jedna jenom s diodama a pak novější typ s displayem, kterej ukazuje i aktuální napětí baterky - funkce a nabíjecí proudy maj obě stejný, jen ta novější je díky displayi víc user friendly
Původně jsem měl tu s diodama, ale když jsem viděl před časem v letáku tu s displayem za stejný peníze, tak jsem neodolal, koupil jsem jí a tu starou jsem prodal. Jinak s oběma max spokojenost. Kdybych nebyl tak trochu úchyl na nabíjení čehokoliv čímkoliv
tak by mě i ta stará bohatě stačila. Vlastně bych se obešel i bez ní, protože mám doma ještě další 3 zařízení, který by mě skůtrbaterku zvládli nabít
Víc o Lidl nabíječkách v tom tématu, co jsem dal link.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP