Na plný plyn chcípne

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Na plný plyn chcípne

Příspěvekod HaTom009 » 24 črc 2014, 22:39

Zdravím, nevím co se začlo dít, ale když jedu na plný plny tak ztratí dech a prostě musím znovu nastartovat. Už mě to ale začlo níčit protože když jedu na silnici a za mnou auta tak je nepříjemný když najednou se vypne motor. I když je na stojánku a já čapnu plyn na plno tak nejde na max, začne ztrácet. Poraďte prosím. Děkuji,, Tomáš
Uživatelský avatar
HaTom009

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 11 kvě 2014, 10:11
Bydliště: Praha & Pardubice
Skútr / moto: CPI Aragon 50/70cc
Tuning / úpravy: Válec: Stage6 70cc StreetRace, Variátor: Malossi Multivar, Válečky: Malossi 9.0gr, Řemen: Malossi X-kevlar, Výfuk: Giannelli, Vzduchový filtr: Malossi Double-Redsponge, Barva: černá matná, Pneu: Continental Conti Twist

Re: Na plný plyn chcípne

Příspěvekod aldav » 24 črc 2014, 22:45

Takto se casto projevuje problem s palivovym cerpadlem. Navsteva servisu Te stejne nemine.

tap-Melius LTE
Uživatelský avatar
aldav

500+
 
Reputace: 94
Příspěvky: 650
Registrován: 09 zář 2012, 01:19
Bydliště: Brno
Skútr / moto: X-MAX 300/2017/45.000 km, ADV 350/2022/18.000 km
Tuning / úpravy: Rychlé pruhy

Re: Na plný plyn chcípne

Příspěvekod TUNER » 24 črc 2014, 22:53

Asi by bylo dobré napřed uvést o jakého skútra se jedná ????? :?: :lol:

Pokud ten co máš v podpisu,podíval bych se na karburátor,barvu svíčky.....možná se to bude přidírat,takže mrkni na válec. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Na plný plyn chcípne

Příspěvekod jackm » 24 črc 2014, 23:03

Tuším, že se jedná o dvoutaktní padesátku viz skútr / moto se sedmdesátkovým kitem.

Problém může být "prkotina" zapalovací svíčka, špatná bohatost směsi, znečištěný karburátor, špatné palivo, špatný podtlakový ventil, špatná zapalovací cívka.

Nejhorší a to přidřený válec, netěsnící pístní kroužky, přidřený píst.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Na plný plyn chcípne

Příspěvekod HaTom009 » 25 črc 2014, 01:50

Přesně tak to tuším také, skútr mě stál už 32 000Kč. Vyměnil jsem na něm vše za necelé poslední dva roky. Právě minule byla rána z výfuku a svíčka odpálená elektroda. Ano, neuvádím který je to skútr, na to jsem udělal podrobný popis. Jinak nemá palivové čerpadlo ale ventil který funguje na podtlaku. Ten jsem měnil minulý měsíc. Skútr jsem právě zajel a na zajetí jsem si dával záležet. Přiléval jsem i panáka oleje do nádrže aby měl o trochu více oleje ve směsi pro dobré zajetí. Tomáš
Uživatelský avatar
HaTom009

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 11 kvě 2014, 10:11
Bydliště: Praha & Pardubice
Skútr / moto: CPI Aragon 50/70cc
Tuning / úpravy: Válec: Stage6 70cc StreetRace, Variátor: Malossi Multivar, Válečky: Malossi 9.0gr, Řemen: Malossi X-kevlar, Výfuk: Giannelli, Vzduchový filtr: Malossi Double-Redsponge, Barva: černá matná, Pneu: Continental Conti Twist

Re: Na plný plyn chcípne

Příspěvekod jackm » 25 črc 2014, 08:35

Olejový mix funguje?
Být Tebou, tak se podívám na válec + píst, budeš mít hned jasno, jestli to hledat ještě před motorem a nebo za to může on.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Na plný plyn chcípne

Příspěvekod Mr.Voza » 25 črc 2014, 09:26

Jak píšeš o tý odpálený elektodě - to ti ulítla do válce, nebo jak byla odpálená? Jestli se kus svíčky dostal do válce, tak bude válec asi pěkně zmordovanej.

To máš válec S6 street race? Měl jsem ho kdysi na vzducháči a teď ho mám na vodníkovi a v obou případech se přidíral. Řešili jsme s kámošem mechanikem proč a zjistili jsme, že má proti jinejm válcům hrozně malou montážní vůli. Třeba Malossi sport 70ccm má vrtání 47.00mm a píst 46.94mm, tzn. montážní vůle 0.06mm. Minulej rok jsem pořídil levně z inzeráru novej origo zabalenej S6 street race, jako máš ty. Zjistili jsme, že válec má taky vrtání 47.00mm, ale píst je 46.95mm, tzn montážní vůle jenom 0.05mm. Navíc má píst proti Malossi sportu o 20g víc - víc materiálu = větší tepelná roztažnost. Na doporučení kámoše mechanika jsem nechal válec ještě před montáží vyhonovat na 47.01mm, aby tam byla vůle těch 0.06mm. Ale ani s touhle vůlí to nebylo možný pořádně zajet - asi 4-5x se mě to přidřelo - při tom posledním přidření mě to i zkurvilo řemen a vodítka ve variátoru. Tak jsem válec vyndal, že tam dám zpátky Malossiho, ale bylo mě toho S6 líto, protože to s ním lítá fakt pěkně - proti Malossimu je daleko ostřejší, má jiný kanály. Dal jsem mu poslední šanci a odvez jsem ho na vybroušení aspoň na 47.03mm, aby tam bylo 0.08mm, že to snad bude stačit. Chlap, co to brousil říkal, že ten válec byl snad nějak křivě vyrobenej nebo co, že aby ho "srovnal", tak ho musel slíznout ještě o víc - na nějakejch 47.04 - 47.05mm, takže tam mám teď díru jak doprdele - vůle 0.09 - 0.1mm. Zatím s tím mám takhle najeto 60km a ještě se na to snažím bejt hodnej, tak uvidím jak to bude vypadat - zatím dobrý. Jestli se to hryzne i takhle, tak letí rovnou do popelnice.

Tím chci říct, že ten válec S6 je pěknej sráč a jestli ho budeš mít od svíčky požkozenej a budeš na něm nechávat dělat výbrus, tak tam nech udělat větší vůli, ať si ušetříš práci a nervy. Nebo tam dej rovnou kvalitní válec - doporučuju Malossi sport - s ním nikdy problémy nebyly. O zadřenejch S6 street race vím o několika.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Na plný plyn chcípne

Příspěvekod HaTom009 » 25 črc 2014, 10:32

Zdravím, ano. Ten S6 má tu vůli jak říkáš. Chtěl jsem do toho všechno Malossi protože ten mě nikdy nezklamal, bohužel neměli ho nikde skladem před dvěma měsici když jsem na tom předělával ten motor tak jsem vzal tenhle. Já se bojím všech vůlí už :D No já přemýšlím že ten skútr asi rozeberu, odhlásím a už to nechci protože ta motorka mě stála víc než auto. Tomáš

-- 25. 7. 2014 10:33 --

Jo a ta elektroda nebyla odpadlá, ale byl na ní asi 4mm návar. Prostě spálená. Furt nějaký problém. Tomáš

-- 25. 7. 2014 10:50 --

Jaká má tedy být ta barva svíčky ? Ono to nebude přesně, ale tak nějak přibližně cihlová ? Tomáš
Uživatelský avatar
HaTom009

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 11 kvě 2014, 10:11
Bydliště: Praha & Pardubice
Skútr / moto: CPI Aragon 50/70cc
Tuning / úpravy: Válec: Stage6 70cc StreetRace, Variátor: Malossi Multivar, Válečky: Malossi 9.0gr, Řemen: Malossi X-kevlar, Výfuk: Giannelli, Vzduchový filtr: Malossi Double-Redsponge, Barva: černá matná, Pneu: Continental Conti Twist

Re: Na plný plyn chcípne

Příspěvekod Mr.Voza » 25 črc 2014, 12:51

Tak jestli kus svíčky do válce nevletěl, zaměřil bych se na bordel v karbecu, bohatost směsy, svíčku (i nová může bejt špatná), přidřenej válec.

Vzhledem k tomu, že máš S6 street race bych sázel na ten válec.

Svíčka by měla bejt cihlová.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým HaTom009 v 25 črc 2014, 17:22.
Důvod: Nepřidala se fotka


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron