Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
13 zář 2011, 10:30
Potřeboval bych poradit s problémem: Za studena startuji normálně, když ale např. přijedu na pumpu, pak znovu nenastartuji, až když je motor vychladlý (cca 30-45 min). Skutr jinak jede ok. V servisu mi po údajné rozsáhlé diagnostice řekli, že za tepla nejsou v pořádku tlaky a že motor to už má za sebou... Moc se mi to nezdá, mám najeto necelých 17tisíc. Nesetkal jste se s tím někdo? Díky všem za radu.
15 zář 2011, 18:45
Jestli jsi skůta nekupoval novýho, nikdy nevíš kolik má najeto. A jestli ti někdo změřil tlak a je nízkej, zkus mu věřit.
15 zář 2011, 20:53
Pokud by byl hodně opotřebený válec a pístní kroužky ( malý tlak )tak bys také měl mít velkou spotřebu oleje takže bys musel mezi výměnami dolévat, nevím kolik už jsi na tom skútru najel, jestli tohle můžeš posoudit. Pokud to olej nežere tak mě napadá malá vůle ventilů, ale na tohle by v servisu určitě přišli
15 zář 2011, 23:07
tomik.cesko píše:Jestli jsi skůta nekupoval novýho, nikdy nevíš kolik má najeto. A jestli ti někdo změřil tlak a je nízkej, zkus mu věřit.
Je jasný, že to nikdy nevíš. Ale koupil jsem zánovní s 3500 km, 1. majitel v ČR, serviska...
mirsil:
Najel jsem na něm cca 13000 km. Olej drží, nedolévám. Ventily seřizovali taky.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 pro 2013, 03:57, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
16 zář 2011, 07:58
A když je to zahřátý, volnoběh to drží normálně? Nebo když brzdíš motorem z kopce a pak rychle přidáš, nedusí se chvilku?
Možná bude rozhozenej karburátor.
Jestli se nechová nijak nenormálně, nejspíš jen zlobí sytič, motor je teplej, ale sytič vychladne a to pak uleje svíčku, tak dokud nevychladne i motor, nenastartuješ.
16 zář 2011, 08:13
Za jízdy je to v pohodě. Jestli zkoušeli sytič, to nevím, každopádně možný to asi je. Neznáte někde nějaký dobrý servis? V adventure-biker to vzdali.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 pro 2013, 03:58, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
16 zář 2011, 08:27
Já servisy neznám, já si raději vše dělám sám. ten systém "pokus-omyl" je nakonec levnější a pro mě i zábavnější, než živit nenažranýho servisáka. Už dávno jsem zjistil, že 99% mechaniků neví o svý práci tolik, jak se tváří, ale jen z lidí tahaj prachy, ale o tom to asi je.