Potřeboval bych poradit s problémem: Za studena startuji normálně, když ale např. přijedu na pumpu, pak znovu nenastartuji, až když je motor vychladlý (cca 30-45 min). Skutr jinak jede ok. V servisu mi po údajné rozsáhlé diagnostice řekli, že za tepla nejsou v pořádku tlaky a že motor to už má za sebou... Moc se mi to nezdá, mám najeto necelých 17tisíc. Nesetkal jste se s tím někdo? Díky všem za radu.
Pokud by byl hodně opotřebený válec a pístní kroužky ( malý tlak )tak bys také měl mít velkou spotřebu oleje takže bys musel mezi výměnami dolévat, nevím kolik už jsi na tom skútru najel, jestli tohle můžeš posoudit. Pokud to olej nežere tak mě napadá malá vůle ventilů, ale na tohle by v servisu určitě přišli
A když je to zahřátý, volnoběh to drží normálně? Nebo když brzdíš motorem z kopce a pak rychle přidáš, nedusí se chvilku? Možná bude rozhozenej karburátor. Jestli se nechová nijak nenormálně, nejspíš jen zlobí sytič, motor je teplej, ale sytič vychladne a to pak uleje svíčku, tak dokud nevychladne i motor, nenastartuješ.
Já servisy neznám, já si raději vše dělám sám. ten systém "pokus-omyl" je nakonec levnější a pro mě i zábavnější, než živit nenažranýho servisáka. Už dávno jsem zjistil, že 99% mechaniků neví o svý práci tolik, jak se tváří, ale jen z lidí tahaj prachy, ale o tom to asi je.